Gratis avbestilling frem til 16.12.22
Vio.com
Expedia.comUSD 166
ZenHotels.comUSD 164
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Kom sent om kvelden å måtte lete lenge etter parkering. Kom til resepsjonen hvor de ikke fant meg først. Da de endelig fant meg. Var det ikke registert betalt. Noe det var dagen etter.. når jeg omsider fikk meg et rom var det på andre siden av gaten.. men det var et fantastisk rom med egen veranda og de kom over med mat på rommet. Hyggelig betjening som gjorde ekstra for at det skulle være bra. God frokost selv om jeg måtte over gata i regnvær... god seng.. og kaffemaskin og minibar på rommet..

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, empeders72
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Takker for din tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Flott rom og imponerende og velsmakende frokostbuffet. Blir flere turer hit
Må skrive mer, og da fortsetter jeg å uttrykke min tilfredshet. Lett adkomst til hotellet, og godt med parkeringsplasser. Svært tilfreds

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, per1968
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Hei
Beklager litt sen tilbakemelding. Men takk for herlig tilbakemelding.

Velkommen tilbak

Anmeldt 4. desember 2019

Bra hotell og hadde bra service - ligger et stykke fra sentrum - men T-banen stasjonen ligger tre minutter å gå fra hotellet. God frokost og parkering på taket rett ved siden av hotellet som kostet 150 kroner per døgn.

Dato for oppholdet: desember 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 765peerg
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2019

Takker for hyggelig tilbakemelding. Hotellet ligger litt utenfor sentrum ja. Men kollektivt til byen tar rundt 12 minutter med bane. Godt du likte deg hos oss og velkommen tilbake

Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Lå i nybygget, meget flotte rom.
Frokosten var velsmakende, lunsjen noe av det beste jeg har opplevd på hotell! Anbefales
Kort vei til T- banen gjør reisen til sentrum enkel.
Dette hotellet overrasket meg veldig positivt!

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Thor H
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 25. oktober 2019 via mobile enheter

Fine rom med god størrelse og gode senger. Konferansefasilitetene var bra. Kjempefin frokost og lunchbuffet! Ligger nær togstasjon og flybussen stopper ca 5 min fra. Vurderte å forlenge oppholdet, for å ta helga der, men er glad jeg droppa det. For langt ut av byen, og ingenting å gjøre i nærheten. Men til sitt bruk, helt ok.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, IngridBie
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Hei
Takk for din tilbakemelding. Er litt utenfor sentrum ja, men tar ikke mer enn 12 minutter til Oslo Sentrum med t-bane.

Velkommen tilbake ved en senere anledning.