JoergenA
Anmeldelse av Thon Hotel Linne
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020via mobile enheter
Are Gald, General ManagerThon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. aug. 2020
Velkommen tilbake og takk for fin tilbakemelding.

Vi ser på muligheter for å utvide tilbudet til barn neste sommer. I år ble vi overrasket over hvor mange barnefamilier som kom og som var veldig gledelig. Så takk for tilbakemelding.
kr 3 600
    kr 978
    kr 1 165
4.7 km fra Thon Hotel Linne
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
kr 987
  • Trip.com
5.9 km fra Thon Hotel Linne
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 29. juli 2020

Det var dags for et opphold på Linne igjen, og denne gangen over flere dager.

Hotellet er greit nok, men det er disse "smittevernsrutinene" som ikke er helt lett å forstå seg på. På nettsiden står det f.eks. noe om smittevernsrutiner i frokostsalen, men etter hva jeg erfarte var alt "som normalt" her. Ikke stappfullt av folk i frokostsalen, men likevel mange nok til at det var kødannelse enkelte steder ved buffèen. Det eneste som jeg opplevde som avvik fra normalen var at jeg måtte be om å få brødskiver levert fra kjøkkenet, istedenfor de framlagte rundstykkene.

Det som derimot ble veldig underlig, og som jeg ikke ser logikken i, var at rommet ikke ble rengjort hver dag, men kun hver 4. dag. Jeg klarer ikke se hva dette har å gjøre med smittevern, da det etter flere dager fort hoper seg opp med brukte krus og glass på rommet, og en haug med brukte håndklær på gulvet på badet. Og dette står det heller ingen ting om på nettsiden, der det faktisk står "Daglig renhold". Hadde det vært annenhver dag kunne jeg muligens akseptert det, men hver 4. dag er langt utenfor det akseptable. Her mistenker jeg hotellet for å funnet et påskudd til å spare penger.

Som sist jeg bodde her var det teppe på rommet, noe som er mer 1970 enn 2020. Uavhengig av corona oppleves dette som særdeles uhygienisk, men har liten tro på at teppene blir fjernet med det første.

1  Takk, SA_Travel_MN
Are Gald, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2020

Hei
Takk for en grundig analyse.

Det har vært meget utfordrende tider i forhold til korona og smittevernregler som nesten har endret seg ukentlig i forhold til Korona. En del av det du beskriver nå har vi endret på i forhold til tilbakemeldinger vi har fått, som eksempelvis brød til frokost.

Når det gjelder renhold på rom så gjorde vi dette for å skjerme ansatte og ikke spare penger. Ser i ettertid at også dette nok var litt overdrevent å gjøre det på denne måten, men det har tatt tid å bli vant til å jobbe i forhold til våre nye Covid 19 hverdag.

Når det gjelder rom så har vi alle våre nye rom uten tepper. Det er vel totalt 150 rom. Hver gang vi pusser opp så fjernes teppene. Det sier seg selv at vi ikke greier å ta alle samtidig. Når du eventuelt kommer neste gang så be om et rom uten teppe så fikser vi det lett.

Velkommen tilbake

Anmeldt 14. juli 2020

Moderne, middels stort hotel. Beliggende utenfor sentrum av Oslo. Kort vei til buss 30 meter.ca 500 meter til t-Bane. Enkelt å komme seg til sentrum av Oslo. Enkelt å parkere. Kan være litt vanskelig ukedager utenom ferier, da mange arbeidere bruker hotellet og parker sine jobb-biler der for natten.

God service , hyggelig betjening. Rene rom. Helt topp
Veldig god frokost, selv i coronatider og sikkerhet var godt ivaretatt

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, bjoernb122

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Og velkommen tilbake. Godt å høre at dere ser på sikkerheten i forhold til Korona som god. Velkommen tilbake

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold på hotellet. God plass til parkering (ca 200 kr døgnet), kort vei til t-banen. Flott, rent og romslig rom (business rom), hyggelig personale. Litt kjip frokost pga korona-restriksjoner. Kan anbefales

1  Takk, Monica M

Hei
Beklager sent svar, men her kommer det i alle fall:)

Enig i at frokosten har vært kjip i Koronatider, men vi har måttet jobbe ekstremt mye for å holde smittevernrutinene og unngå smitte på ansatte og gjester. Nå er vi i gang igjen med buffet heldigvis og håper dere tar turen en gang senere. Velkommen tilbake.

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Kom sent om kvelden å måtte lete lenge etter parkering. Kom til resepsjonen hvor de ikke fant meg først. Da de endelig fant meg. Var det ikke registert betalt. Noe det var dagen etter.. når jeg omsider fikk meg et rom var det på andre siden av gaten.. men det var et fantastisk rom med egen veranda og de kom over med mat på rommet. Hyggelig betjening som gjorde ekstra for at det skulle være bra. God frokost selv om jeg måtte over gata i regnvær... god seng.. og kaffemaskin og minibar på rommet..

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, empeders72
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Takker for din tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Flott rom og imponerende og velsmakende frokostbuffet. Blir flere turer hit😀
Må skrive mer, og da fortsetter jeg å uttrykke min tilfredshet. Lett adkomst til hotellet, og godt med parkeringsplasser. Svært tilfreds🌞

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, per1968
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2020

Hei
Beklager litt sen tilbakemelding. Men takk for herlig tilbakemelding.

Velkommen tilbak