Booking.comUSD 149
TripadvisorUSD 142
ZenHotels.comUSD 171
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi er som regel alltid fornøyd på Thon hotellen, men her ble vi skuffet.
Vi var to voksne og to barn på 6 og 11år. Hadde family room. Bestilte tusenfryd pakke. Dette var hotellet som fulgte med i pakken. Litt rart når det ligger så langt unna, men, men.. Hotellet består av tre bygninger og vi ble henvist til et annet bygg. Rommet var utdatert, men rent. Spesielt badet var veldig utdatert. Barna fikk en knallhard, knirkende sovesoffa. Vi voksne to enkeltsenger.
Det så ut som hotellet egentlig var for arbeidere som bodde der over lengere perider.
Frokosten på Thon er en av grunnene til at vi velger disse hotellene, men her var den helt ok. Bemanningen var veldig hyggelig.

Takk, Veronicalyseb
Are Gald, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2022

Hei
Takk for din tilbakemelding. Du har nok fått et av de rommene som står for tur til å renoveres. Det er planen å gjøre nå før neste sommer. Velkommen tilbake

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hår i dusjen og snuspose på gulvet. Fikk beklagelse fra hyggelig dame i respesjonen. Men stryk på renhold allikevel. Små trange rom som bærer preg av slitasje. Vi bodde i blokk 2.
Frokosten var veldig bra, tegnesaker til ungene og hyggelige servitører!

Takk, Ingrid Julia A

Hei
Du har nok fått et av de rommene som står for tur til å renoveres. Planen er å gjøre det nå før sommersesongen starter igjen.

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Service, personal og mat etc var helt supert, men det var dessverre ikke mulig å sove på rommet. Ingen aircondition på et rom som holdt minst 30 grader. Fikk en vifte av et behjelpelig personal, men det gjorde dessverre lite nytte. Synd at et ellers så bra hotell får totalopplevelsen ødelagt av varme rom. Det viktigste for meg med et hotellrom er et sted å sove, og når det ikke innfris på noen måte blir det stryk. På vinterstid er nok hotellet kjempebra!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, larseriks2016

Dette var nok i perioden når kjøleanlegget ikke fungerte. Alt er i orden igjen nå og var også det på sensommeren når vi ble klar over dette

Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Kurant hotell med greie rom, frokosten er god og betjeningen hyggelig. Bra at de har en del elbil ladere, men hjelper ingenting når plassene er fylt opp av dieselbiler uten at det får noen konsekvenser.

Takk, 709stianb
Are Gald, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2021

Hei
Takk for din tilbakemelding. Vi har dessverre en del gjester som ikke bryr seg i forhold til ladeplasser. Vi jobber med saken for å få rettet det opp med å forklare at det er reservert for El-biler.

Anmeldt 20. desember 2020

Jeg oppholder meg på mange forskjellige hoteller. Hver gang jeg kommer til et Thon Hotell opplever jeg det er rent og holder god standart. En liten, men viktig ting er hvor enkelt det er kople seg til strøm og nett. På mange hoteller må man en tur til gulvlisten for strøm tilkopling, mens man på Thon blot åpner en liten lem på skrivebordet. Etterpå er det klart fore n forfriskende kaffe kop, som alltid er installert og klar på rommet. Sengen er også bra og på badet er det god plass med riktig størrelse i dusjen.
Alt er bra og der er ikke noen irritasjonsmomenter på rommet under oppholdet.

Romtips: Velg et Thon Hotell, så vet du at det følger med god servise og standart
Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, TonjeH154
Are Gald, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2021

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake.