Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
ZenHotels.comUSD 175
2025 av 307 anmeldelser
Anmeldt 8. september 2021 via mobile enheter

Frarådes på det sterkeste om du ankommer hotellet med bil. Ingen eller veldig få parkeringsplasser ved hotellet. Når de er fulle er det ingen alternativet i nærheten, du må forberede deg på en lang gåtur om du ikke har flaks og finner ledig gateparkering i nærheten.

Ingen hjelp å få i resepsjonen. Blir blankt avvist når man ber om råd og hjelp.

Kommer aldri til å benytte dette hotellet igjen, når det finnes så mange gode alternativer i Oslo med parkeringsmuligheter og ikke minst, serviceinnstilt personell.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Bergheim81
Are Gald, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2022

Hei
Vi har 120 parkeringsplasser som er mindre enn 100 meter fra resepsjonen. At du ikke fikk hjelp i resepsjonen er langt fra bra nok for det er gode muligheter for parkering ikke langt fra hotellet også. Beklager sent svar, men vi har gjort en god del endringer siden ditt opphold hos oss.

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Supert familierom med stor dobbeltseng og deilig mykt sengetøy. Stort kjøleskap på rommet, og dobbelvask på et stort romslig bad. Veldig bra renhold hver dag, og det ble byttet håndduker hver dag. God mat både frokost og Ala carte. Veldig fornøyd med oppholdet, og har booket allerede nytt opphold om 3 uker.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Bruseth2

Håper opphold 2 var like bra som det første. Velkommen tilbake

Anmeldt 21. august 2021

Innsjekking tok mer enn 15min. (sto i kø). Rommet var ikke innredet til antall personer det ble bestilt for. Personell på resepsjon var ikke særlige service innstilt. Fin plass om man ønsker å bo uten fra sentrum. God frokost.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 386tams

Takk for din tilbakemelding og velkommen tilbake.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Fint og familievennlig hotell som ligger et stykke utenfor Oslo sentrum. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte i resepsjonen. Booket superiorrom for en familie på 4 som var av god størrelse, rent og pent. Et fint og behagelig rom. Rommet ble ryddet/vasket hver dag under oppholdet. Desverre manglet det et rikere utvalg toalettartikler og morgenkåper som er inkludert i rommet. Hotellet ordnet opp og det ble levert toalettartikler og morgenkåper på døra. Minibaren var også tom for varer. God og enkel frokost, men savnet noe variasjon i utvalget. Hotellet har flere parkeringsplasser for El-bil , noe som også var en av grunnene til at vi benyttet oss av dette hotellet. Desverre opplevde vi flere ganger at plassene som var forbeholdt el-biler ble benyttet av andre motoriserte kjøretøy. Dette burde hotellet få en bedre ordning på. Selv om hotellet får noe trekk grunnet små mangler er dette et hotell som passer fint til barnefamilier dersom det er ønskelig å bo litt utenfor Oslo sentrum.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, hegemariem

Takk for din tilbakemelding. Dessverre så er det mange som ikke følger skilting. Og når det er firmabiler er det nesten umulig å finne ut hvem som kjører de. Vi jobber med løsning på dette. Velkommen tilbake

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell for en familie på 4.
Nye flotte rom, rent og pent. Rolig område, med kort gange til tbane. Parkering på stedet mot betaling. Frokosten var suveren og betjeningen hyggelige. Vi kommer tilbake ved neste besøk i hovedstaden. Anbefales.

Takk, Gunhild12

Takk for fin tilbakemelding og velkommen tilbake