Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig mat. Fine lokaler. Flott svømmebasseng. Hyggelig personale. Rene rom. Litt slitt bad. Men deilig med varme i gulvet. God frokost. Fin utsikt. Fine omgivelser. Stille og rolig. Hyggelig bar. ..............

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, janarnel2016
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Jan Arne L,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du har hatt det fint hos oss og at du har nytt freden og roen her oppe.
Når det gjelder badene det en glede å melde at det står på agendaen, og vil pusses opp i løpet av tiden framover, så da håper vi at også det blir på topp. Varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 23. oktober 2018

Livredningsseminar. Der vi fikk servert meget god frokost. Den var innholdsrik. Middag to kvelder, det var ikke noe å si på smaken på maten. Rikelig med mat, og god var den. Prikken over i var varm sjokoladekake med smeltet sjokolade inni.

Takk, lielling
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Lielling,

Tusen takk for en fin anmeldelse! Det gleder meg å høre at dere hadde noen fine dager her på Soria, og at du nøt den deilige forkostbuffeten vår. Og jeg er helt enig; sjokoladekaken med varm sjokolade inni er virkelig en smaksopplevelse! :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. september 2018

Det er tredje gang vi kommer i dette hotellet men første gang med et svært krevende og utfordrende diett! På forhånd hadde jeg sendt en epost angående dietten min, hvor jeg dessverre ikke fikk noe melding om at det var mottatt. Det er fint/betrygende å få tilbakemelding at kokken vet om at det kommer en krevende gjest. Jeg var så heldig å kunne bo hos dere i 2 1/2 døgn og fikk sammen med noen andre diett krevende, en topp behandling.
Helt rørt ble jeg da han som serverte kom for å høre om jeg var fornøyd med kjøttet til lunsjen, som jeg fikk spesielt tilberedt. Jeg takket han for omtanken og han sa: Jeg må take deg, for den utfordringen dere gir oss for å utfordre oss til å lage noe dere kan spise. Jeg satt virkelig med tårer i øynene mine. Takk for så mye omtanken! Også kokken på søndag, som yte den beste servicen med å finne fram de rettene vi kunne spise! Til og med valg av kjøtt og forklaring hvordan gulrotstappe var laget og hva som mer befant seg på tallerken hun serverte meg. Et veldig godt tilbudt av ost, som jeg elsket også!
Eneste minus vi opplevde er at dere ar ingen tilbud av glutenfri øl og ingen alkoholfri vin.

Takk, liekevan
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Kjære 113liekev,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Det er viktig at alle skal føle seg sett, og vi jobber med å tilrettelegge for at alle gjester skal få god og innholdsrik mat, uansett hvilke spesialbehov de måtte ha. Når vi får tydelige instruksjoner gjør vi selvsagt det vi kan for å legge til rette for nettopp dette.
Den hyggelige tilbakemeldingen er brakt videre til kjøkken og restaurant!

Hjertelig velkommen til oss den fjerde gangen! :)

Anmeldt 23. september 2018

Jeg vingler mellom karakteren 3 og 4, og skulle vel egentlig ha lyst til å gi 3,5. La oss først ta det positive. Jeg var på jakt etter et hotell som lå i fredelige omgivelser og som hadde egen parkeringsplass. Etter å ha feriert i over to uker og med masse turutstyr i bilen så vil man ikke gjerne drasse alt inn på hotellet for to netters overnatting, og da parkerer man ikke "downtown". Begge deler fikk jeg. I tillegg var rommet utmerket, med en svært god seng. Badet følte jeg ikke helt sto i stil til resten. Flisene var for så vidt intakte, men jeg undret meg litt over hva som kunne befinne seg bak den merkelige halvåpne himlingen på badet. Det verste var imidlertid vannmangel for morgendusjen. Jeg nevnte dette for resepsjonisten ved utsjekk og fikk til svar at det kunne skje når mange dusjet samtidig. Jeg forstår forklaringen, men liker den ikke. Et hotell bør ha vannopplegg som takler at flere gjester dusjer samtidig. Frokosten var god, men ikke eksepsjonell. Jeg savnet speilegg... På den annen side - pluss for bra utvalg med frukt og grønt og jeg mener jeg så havregrøt på bordet også selv om jeg ikke prøvde den selv. Til middag en av dagene hadde jeg planer om å prøve hjortegryten deres men den fantes ikke, så det ble laks i stedet. Ble informert om dette av servitøren så slik sett var det greit, men synes nok man kunne satt opp en annen kjøttrett i stedet siden hjorten ikke var samarbeidsvillig. Jeg liker laks, men var mer i kjøttrettmodus den kvelden.
Hyggelig betjening både i restaurant og hotell.

Takk, CillaN

Kjære CillaN,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding - og at du valgte å vippe oss opp til en 4'er! :)
Hyggelig at du likte rommene våre; vi får mange hyggelige tilbakemeldinger på at gjestene våre liker de; og ikke minst at de sover godt i sengene. Når det gjelder badene har vi det på agendaen at de skal pusses opp i tiden framover, så der vil det skje noe i tiden framover. Når det gjelder vannmangelen skal jeg ta det videre til vår vaktmesteravdeling å se om dette er noe vi kan få gjort noe med. Morgendusjen er jo viktig for å få en god start på dagen! :)
Godt å høre at frokosten smakte; det er viktig for oss at det skal være et rikt utvalg av frukt og grønnsaker, og havregrøt er også noe vi får mange positive tilbakemeldinger på. Speilegg pleier også å være fast inventar på frokosten, men da har det muligens ikke vært det denne dagen.

Vi tar til oss både de positive tilbakemeldingene og der hvor det finnes forbedringspotensiale, og håper selvsagt at vi kan få ønske deg tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 28. august 2018

Hotellet har gode senger og et utsøkt frokostbord der kaffekoppen og et winerbrød med fordel kan tas med ut på terrassen der en kan sitte i ro og nyte utsikten over Oslofjorden. Det er et ideelt weekendhotell for de som liker tur i skog og mark - Oslo’s Nordmarka er rett utenfor stuedøra.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, h0fst

Kjære h0fst,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en flott tilbakemelding!
Du har helt rett; Soria Moria er et ypperlig utgangspunkt for dagsturer i skog og mark, også kan man komme tilbake til hotellet og kose seg med nydelig middag og kanskje noe godt i glasset på kvelden.

Hjertelig velkommen tilbake!