Psyduck
Dato for oppholdet: mai 2018
heidih674, SalgssjefSoria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. mars 2019
Kjære Oivind_oivind,

Det er bedre sent enn aldri! :)
Først av alt; tusen takk for din fine tilbakemelding på Soria Moria Hotell. Selv om vi håper at alle våre gjester vil trives hos oss er vi enige i at det er konferasegjester vi er aller best på. Vi prøver å gjøre det vi kan for å¨legge til rette for gode og effektive konferanser - og som du sier med hyggelige møterom og mennesker!

Vi håper du har lyst til å komme tilbake til oss ved en senere anledning og ønsker deg velkommen tilbake!
Double room
kr 999
Fullt refunderbart
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 999
8.8 km fra Soria Moria Hotel
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 837
8.6 km fra Soria Moria Hotel
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 21. november 2018

Bare utsikten gjør at dette hotellet er verd et besøk.
Følte meg veldig velkommen av personalet i resepsjonen og rommet jeg fikk var bra, Det eneste jeg kan sette fingeren på var en ødelagt lampeskjerm som skjemmet det totale inntrykket. Så nok at hotellet kan ha behov for noe renovering.
Maten vi fikk var meget god. Det eneste som ikke fungerte var et meget moderne system for å få enkopp kaffe. Her kunne man velge i diverse typer og det tok sin tid og når en av maskinene ikke fungerte og 500 kursdeltagere vêr kaffetørste sier det seg selv at det ble endel frustrasjon. Det burde vært kanner på hvert bord.
Det var kun en som betjente baren og det ble fort lang kø.
Skal man ha store konferanser er det viktig at alt det praktiske fungerer.
Men i sum var det bra.

Romtips: Spør om å få et rom med utsikt over Oslo og Holmenkollen. Fantastisk.
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, lisekri
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Kjære Lisekri,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi er kjempebortskjemte på utsikt her oppe, og er heldige som kan nyte de vakre omgivelsene hver dag. Det gleder meg også å høre at du ble tatt godt i mot i resepsjonen. En ødelagt lampeskjerm skjønner jeg trekker ned helhetsinntrykket. Dette skal vi få ordnet opp i.
Vi serverer høyteknologisk kaffe på Soria Moria! :) Det er selvsagt veldig uheldig når den ene maskinen ikke fungerer, og vi får se på rutinene der på at vi kan henvise til en av de andre automatene sånn at det fortsatt blir en fin flyt.

Vi håper at vi får se deg her igjen og at vi kan få på plass detaljene til det sånn at vi når hele veien opp! Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hotellet er et godt konferansehotell. De tar godt vare på gjestene, og har en meget god frokost og lunsj. De er ikke god på mat om en vil ha noe fra snack-menyen. Ville faktisk tippet at hamburger-kjøttet var stekt i frityren. Ikke imponerende for en burger til 250kr.
Ville styrt unna om jeg var her utenom jobb/konferanse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Torebe
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Hei!

Takk for en konstruktiv og - stort sett hyggelig tilbakemelding!
Soria Moria er jo først og fremst et konferansehotell, men vi er også veldig opptatt av at også våre individuelle gjester også skal ha en hyggelig opplevelse av oss. Det gleder meg å høre at du likte frokosten og lunsjen vår, men tilbakemeldingen om hamburgeren er vi selvsagt ikke stolte av. Veldig trist å høre at den ikke falt i smak, og jeg skal selvsagt ta tilbakemeldingen videre til respektive avdelinger!

Ønsker deg velkommen tilbake til Soria Moria - også håper jeg at vi kan få en sjanse til å vise at vi skal klare å ta godt vare på alle våre gjester - ikke bare konferansegjestene våre!

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Deilig mat. Fine lokaler. Flott svømmebasseng. Hyggelig personale. Rene rom. Litt slitt bad. Men deilig med varme i gulvet. God frokost. Fin utsikt. Fine omgivelser. Stille og rolig. Hyggelig bar. ..............

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, janarnel2016
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Jan Arne L,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det gleder meg å høre at du har hatt det fint hos oss og at du har nytt freden og roen her oppe.
Når det gjelder badene det en glede å melde at det står på agendaen, og vil pusses opp i løpet av tiden framover, så da håper vi at også det blir på topp. Varmt velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 23. oktober 2018

Livredningsseminar. Der vi fikk servert meget god frokost. Den var innholdsrik. Middag to kvelder, det var ikke noe å si på smaken på maten. Rikelig med mat, og god var den. Prikken over i var varm sjokoladekake med smeltet sjokolade inni.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lielling
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Lielling,

Tusen takk for en fin anmeldelse! Det gleder meg å høre at dere hadde noen fine dager her på Soria, og at du nøt den deilige forkostbuffeten vår. Og jeg er helt enig; sjokoladekaken med varm sjokolade inni er virkelig en smaksopplevelse! :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. september 2018

Det er tredje gang vi kommer i dette hotellet men første gang med et svært krevende og utfordrende diett! På forhånd hadde jeg sendt en epost angående dietten min, hvor jeg dessverre ikke fikk noe melding om at det var mottatt. Det er fint/betrygende å få tilbakemelding at kokken vet om at det kommer en krevende gjest. Jeg var så heldig å kunne bo hos dere i 2 1/2 døgn og fikk sammen med noen andre diett krevende, en topp behandling.
Helt rørt ble jeg da han som serverte kom for å høre om jeg var fornøyd med kjøttet til lunsjen, som jeg fikk spesielt tilberedt. Jeg takket han for omtanken og han sa: Jeg må take deg, for den utfordringen dere gir oss for å utfordre oss til å lage noe dere kan spise. Jeg satt virkelig med tårer i øynene mine. Takk for så mye omtanken! Også kokken på søndag, som yte den beste servicen med å finne fram de rettene vi kunne spise! Til og med valg av kjøtt og forklaring hvordan gulrotstappe var laget og hva som mer befant seg på tallerken hun serverte meg. Et veldig godt tilbudt av ost, som jeg elsket også!
Eneste minus vi opplevde er at dere ar ingen tilbud av glutenfri øl og ingen alkoholfri vin.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, liekevan
Heidi H, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Kjære 113liekev,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding!
Det er viktig at alle skal føle seg sett, og vi jobber med å tilrettelegge for at alle gjester skal få god og innholdsrik mat, uansett hvilke spesialbehov de måtte ha. Når vi får tydelige instruksjoner gjør vi selvsagt det vi kan for å legge til rette for nettopp dette.
Den hyggelige tilbakemeldingen er brakt videre til kjøkken og restaurant!

Hjertelig velkommen til oss den fjerde gangen! :)