Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Agoda.com
FindHotelUSD 171
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte dette hotellet da vi var i lommedalen på Haslum cup. Vi liker å trekke oss litt vekk fra by livet så dette var helt midt i blinken for oss. Vi var en familie på 4. To voksne og barna våre på 18 og 14 år. De stor koste seg på hotellet med god mat i restauranten og bading i bassenget de har i kjelleren. Sønnen vår likte også treningssenteret de også hadde. Kjempe hyggelig jente i resepsjonen som jobbet der lørdag kveld og søndag formiddag. Og for en fantastisk utsikt det også var der. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Holmen83
Anmeldt 18. oktober 2020

Dette er et fint hotell med flott plassering, men en del ting gjorde at vi totalt sett ble litt skuffet.

Vi bodde en natt på et 'superior' rom, som vel er et helt vanlig hotellrom med fin utsikt. Vi var litt skuffet over renholdet da det var et tykt lag med støv i hyllene, og det var mye kalk på flisene i dusjen. Sjokoladen i minibaren var utgått med nesten en måned.

Restauranten, som vi vet vanligvis holder bra nivå, serverte bare hamburger eller fisk, selv om det var annonsert 3-retters både på nett og på menyen. For oss var dette den viktigste grunnen til at dette ble en litt skuffende opplevelse. Neste 'weekend retreat' blir nok på et annet hotell i byn!

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, christiantC7769BS
Heidi Hansteen, Salg på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Hei!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en ærlig og konstruktiv tilbakemelding.
Det er veldig leit å se at oppholdet hos oss ikke svarte til forventningene. Kontakt meg gjerne på hansteen@soriamoria.no - så tar jeg gjerne mer informasjon om oppholdet deres, samt se på om vi kan få en mulighet til å rette opp dette inntrykket.
Dette er under den standarden vi ønsker, og ikke det inntrykket vi ønsker at gjestene skal ha når de går ut døren!

Jeg ser fram til å høre fra deg og håper selvsagt at vi får se dere hos oss igjen!

Heidi Hansteen, Salgssjef

Anmeldt 16. november 2019

Mitt første besøk på Soria Moria og det er et flott hotell. Men om du er vegetarianer/vegan så styr unna julebuffét, da det kun er tilbehør å spise. Fikk en treretters første kveld som var både god og julete, men dette manglet da på bufféen, så her har de fremdeles noe å jobbe med. Frokosten var jo för kjøttspisere mest, men man fant iallefall alpro-drikk, så veganere har det og noe syltetøy + müsli.
Men alt i alt ingen høydare i 2019 på matfronten.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Siw Ø
heidih674, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2019

Hei Siw Ø,

Tusen takk for din konstruktive tilbakemelding!
Først av alt; veldig hyggelig at du liker hotellet og at middagen første dagen falt i smak!
Vi prøver hele tiden å ha et bredt utvalg slik at alle skal finne noe de liker, og på julebordsbuffeten skal det være tradisjonell julemat, men også skalldyr, salater og ikke minst gode desserter.
Veldig leit å høre at du ikke fant noe særlig på frokostbuffeten - også her prøver vi å ha et stort utvalg slik at alle skal finne noe de liker og kan spise.
Jeg skal bringe tilbakemeldingen videre til de respektive avdelinger, også håper vi å se deg her ved en senere anledning - og at ting er bedre da! :)

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 1. november 2019

Jeg trives svært godt ved mine opphold ved Soria Moria. Omgitt av natur, frisk luft, nydelig utsikt, eventyrlig innredning/kunst er absolutt ingredienser for økt konsentrasjon, tilstedeværelse, kreativitet og hvilepuls. Anbefaler å pakke tursko/klær, treningstøy og badetøy for å gi deg selv mulighetene til å legge inn de øktene du har behov for ila dagen. Hotellet har i sin helhet et hjemmekoselig samt et eventyrlig preg over seg. Jeg får et inntrykk av at de på kjøkkenet koser seg kunstnerisk og kreativt ifmb 3 retters middager. Ellers har også frokost,lunsj,middagbufé alltid næringsrik, variert og fristende utvalg for min smak. De hyggelige ansatte, det være seg resepsjon, renhold, restaurant osv setter prikken over i’en for at jeg trives og håper på gjensyn. Gode senger, lystette gardiner og store/mange puter legger til rette for å sikre meg god søvn. Ifht forbedringspotensiale vil jeg nevne oppgradering av dysjtrykk/flis/sluk på de eldre hotellrommene. Alt i alt støtter oppholdene mine hos Soria Moria til at jeg har det bra og kan fokusere på å være den beste versjonen av meg selv for å levere kvalitet til engasjementene mine. Takksam!

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Lillyoglivet
heidih674, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2019

Kjære Lillyoglivet,

Tusen tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en så hyggelig og raus tilbakemelding til oss.
At fra mat, omgivelser, til kunst - og ikke minst menneskene - og den FØLELSEN - som vi ønsker å skape; Soria Moria - følelsen! Denne anmeldelsen gikk rett hjem hos meg, og jeg skal bringe den videre til resten av gjengen!
Når det gjelder vanntrykket skal jeg bringe det videre også sånn at vi kan få på plass den biten også til neste gang.

Vi håper vi ser deg snart igjen - og du er hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Etter opphold i 3 netter vil jeg si det er et godt vedlikeholdt hotell. Med super utsikt. Hyggelige rom og har alt du trenger. God service. Restauranten leverte god mat. Absolutt et hotell å anbefale ! Riktig pris i forhold til standard.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, 497petterb
heidih674, Salgssjef på Soria Moria Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2019

Kjære 497petterb,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Ved å være her i tre netter har du virkelig fått oppleve hotellet også. Når du da sitter igjen med følelsen av at hotellet er godt vedlikeholdt, har hyggelige rom, god service og god mat - og kan anbefale det videre - er ikke det så hakkende gærent! :)

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss!