Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Det ble en natt på dette flotte hotellet på toppen av Oslo. Jeg brukte bil men det finnes jo både buss og bane. Ble godt mottatt og fikk et fint rom. Helt greit rom, veldig trivelig betjening og en fantastisk beliggenhet. Basseng finnes men rakk ikke å bruke det. Trivelig barområde og en meget god frokost. Eneste som trekker ned var litt rot med betalingen. Et flott sted som jeg gjerne kommer igjen til.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 324perm
Anmeldt 25. juni 2018

Hotellet ligger flott plassert på Oslos tak, ca. 500 moh., med nydelig utsikt ca. 5 min. Gange fra Voksenkollen T-bane. Mange aktiviteter er i nærområde for en god team building tur for vårt firma. (Ski, klatrepark med andre leker, turmuligheter i marka, Holmenkollen svevet etc.)

De ansatte på Voksenåsen var veldig flinke til å først planlegge vårt opphold, de tok oss godt imot ved inn-sjekk og gjorde det lille ekstra under vårt opphold.

Maten var veldig god og smakte veldig godt etter litt trening i klatreparken, oppgradert vin pakke til maten var bra og sove kvaliteten på rommene stod til forventning.

Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning og jeg vil anbefale dette stedet til andre. Dere får full score fra meg. :)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oyvind1234
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Vi besøkte Voksenåsen hotel i forbindelse med bryllup på nabo gården! Vi fikk en flott ny suite med flott stue,boblebad,stor og romslig rom ! Vi brukte ikke noe annet enn rom & frokost ! Men har tidligere spist der med veldig tilfredsstillende resultat! Kommer nok og komme tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, stig56
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk personale, uovertruffen utsikt. Lokalene er flotte med en personlig atmosfære. Utsikt over hele Oslo fra en stor terrasse. Glassdører ble trukket til side til terrassen og vi fikk servert aperitiff som vi kunne ta med oss ut i solen på terrassen. Perfekt for konfirmasjon

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, KristinRK
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Voksenåsen ligger utrolig fint til med tanke på utsikt og umiddelbar nærhet til flotte turområder.
Hyggelig betjening og god og vennlig service fra alle ansatte.
Selve hotellrommet var lite og med et svært lite bad/WC, som også trengte en oppussing.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, EPKTONSBERG
Sofia C, Guest Relations Manager på Voksenasen AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

Takk for fin tilbakemelding. Vi er veldig stolt av vår beliggenhet og nærhet til marka. Og så har vi de beste ansatte! Neste gang du kommer ordner de gjerne rom med større bad. Avhenging av romtype varierer størrelsen på badet, men ved ledig kapasitet har vi mulighet å oppgradere.