Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Vi ankom fredag for helg i Oslo og skulle ta en langrennstur søndagen og det var da naturlig å booke hotell ved langrennsporene i Holmenkollen. Lørdagen brukte vi i sentrum og det var enkel adkomst fra t- banen, kun ca 5 min gange. Vi syntes både middagen fredag og frokost lørdag og søndag var meget god med nystekt ferskt brød. Det som trekker ned er rommet og at badet var lite. Ved dusjing renner vannet utover gulvet.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, kaih80
NinaHaugan, Salgssjef på Voksenasen AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Hei.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av vår historie og minst vår beliggenhet med Nordmarka som nærmeste nabo. Hver morgen kommer kokkene inn tidlig og baker brød til våre gjester, så ekstra hyggelig at dere påpeker dette.

Når det gjelder rommene, er det flere som vil få et ansiktsløft de neste årene.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Kjempefin beliggenhet høyt over Oslo. Rommene helt ok, maten ok nok, møteromsfasilitetene fungerte ok, service ok. Pluss for beliggenhet. Enkel adkomst med bil eller t-bane fra Oslo og omegn. Så alt i alt et helt ok opphold.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oivind_oivind
NinaHaugan, Director of Sales på Voksenasen AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Ønsker deg en riktig god jul!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Stedet ligger vakkert til på Oslos tak! Lett tilgjengelig med t-banen! Rommene er praktiske og rene med gode senger! God mat og superbra service! Fantastisk utsikt over Oslo by! Så nær byen, men man føler at man er langt ute i fin natur! Stedet anbefales!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, hannepanneno
NinaHaugan, Salgssjef på Voksenasen AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Hei.

Tusen takk for flott tilbakemelding. Det er akkurat sånn vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss!

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Det ble en natt på dette flotte hotellet på toppen av Oslo. Jeg brukte bil men det finnes jo både buss og bane. Ble godt mottatt og fikk et fint rom. Helt greit rom, veldig trivelig betjening og en fantastisk beliggenhet. Basseng finnes men rakk ikke å bruke det. Trivelig barområde og en meget god frokost. Eneste som trekker ned var litt rot med betalingen. Et flott sted som jeg gjerne kommer igjen til.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 324perm
Anmeldt 25. juni 2018

Hotellet ligger flott plassert på Oslos tak, ca. 500 moh., med nydelig utsikt ca. 5 min. Gange fra Voksenkollen T-bane. Mange aktiviteter er i nærområde for en god team building tur for vårt firma. (Ski, klatrepark med andre leker, turmuligheter i marka, Holmenkollen svevet etc.)

De ansatte på Voksenåsen var veldig flinke til å først planlegge vårt opphold, de tok oss godt imot ved inn-sjekk og gjorde det lille ekstra under vårt opphold.

Maten var veldig god og smakte veldig godt etter litt trening i klatreparken, oppgradert vin pakke til maten var bra og sove kvaliteten på rommene stod til forventning.

Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning og jeg vil anbefale dette stedet til andre. Dere får full score fra meg. :)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Oyvind1234