“ANBEFALES!”

Der Peppern Gror Bogstadveien
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelige servitører og koselig atmosfære Her skal vi så absolutt spise igjen Anbefales

Takk, elinemz

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!! Forett, tikka massla, lammecarre. Ikke for spicy, smakfullt! Trivelig serveringsdame og nydelig vin!

Takk, brynhildf2015
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk hos dere i Bogstadveien. Maten var like god som vi er vant med fra Rådhusplassen. Servicen var kjempebra! Servitøren vår var veldig hyggelig og ivaretok oss godt. Fin atmosfære!

Takk, LKH83
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med Tasting meny! Vi fikk mange overraskende og smakfulle retter. Svært god service med hyggelig betjening!

Takk, 22klausa
Anmeldt 26. juli 2021

Jeg tok meg en pils, 0.3 , koster 85 kroner, en vanlig 0.3.. 85 kroner, også dere kommer med machine som spørre også tips... jeg syns at pilsen skulle koster mye mindre. Aldri aldri igjen.. kanskje hvis dere skal åpne en roof top bar med samme pris... ikke anbefalt å

1  Takk, francescocZ4787NS

Reisende som så på Der Peppern Gror Bogstadveien, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Bogstadveien? Del dine erfaringer!