“Veldig bra”

Der Peppern Gror Bogstadveien
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service. Alle allergener ble ivaretatt. Vi koste oss hele kvelden. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bea T

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vi var 15 venner fra Bergen på Oslo besøk. Vi fikk servert nydelig mat og drikke. Betjeningen var fantastisk. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, mettehG9251RE
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelige servitører og koselig atmosfære Her skal vi så absolutt spise igjen Anbefales

Takk, elinemz
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!! Forett, tikka massla, lammecarre. Ikke for spicy, smakfullt! Trivelig serveringsdame og nydelig vin!

Takk, brynhildf2015
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk hos dere i Bogstadveien. Maten var like god som vi er vant med fra Rådhusplassen. Servicen var kjempebra! Servitøren vår var veldig hyggelig og ivaretok oss godt. Fin atmosfære!

Takk, LKH83

Reisende som så på Der Peppern Gror Bogstadveien, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Bogstadveien? Del dine erfaringer!