“Topp sted!”

Der Peppern Gror Bogstadveien
Anmeldt 17. september 2021

Hadde en virkelig topp opplevelse. Stedet har bra beliggenhet midt i Bogstadveien, også mange uteplasser. Og tenk, det er faktisk mulig å reservere bord ute. Applaus for det. Kjempegod mat, vi valgte mest fra streetfood-menyen og det falt i smak hos både de unge og voksne. Veldig trivelige servitører. Hit kommer vi igjen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, GoPlaces438266

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service. Alle allergener ble ivaretatt. Vi koste oss hele kvelden. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bea T
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vi var 15 venner fra Bergen på Oslo besøk. Vi fikk servert nydelig mat og drikke. Betjeningen var fantastisk. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, mettehG9251RE
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelige servitører og koselig atmosfære Her skal vi så absolutt spise igjen Anbefales

Takk, elinemz
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat!! Forett, tikka massla, lammecarre. Ikke for spicy, smakfullt! Trivelig serveringsdame og nydelig vin!

Takk, brynhildf2015

Reisende som så på Der Peppern Gror Bogstadveien, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Bogstadveien? Del dine erfaringer!