“For lite mat og for dyrt.”

Der Peppern Gror Bogstadveien
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Styr unna tasting meny. Altfor lite mat og for dyrt. 3 små forretter og 2 hovedretter. Hovedrettene var så små at man ikke ble mett. Måtte bestille en ekstra hovedrett etter tasting menyen…. Den var liten den retten også!
Her får man lite mat for penga!

Takk, KristinS1037

Anmeldt 23. september 2021

Vi var godt tatt imot med hyggelig velkomst, god service og fantastiske matretter. Vi begge to var like fornøyde.

1  Takk, Oslo_Hebridean
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat! Servicen og atmosfæren er helt super. Kjempe hyggelige og profesjonelle servitører. Kommer absolutt tilbake.

Takk, Linedvo
Anmeldt 17. september 2021

Hadde en virkelig topp opplevelse. Stedet har bra beliggenhet midt i Bogstadveien, også mange uteplasser. Og tenk, det er faktisk mulig å reservere bord ute. Applaus for det. Kjempegod mat, vi valgte mest fra streetfood-menyen og det falt i smak hos både de unge og voksne. Veldig trivelige servitører. Hit kommer vi igjen!

Takk, GoPlaces438266
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat og god service. Alle allergener ble ivaretatt. Vi koste oss hele kvelden. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning.

Takk, Bea T

Reisende som så på Der Peppern Gror Bogstadveien, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Bogstadveien? Del dine erfaringer!