“God mat, hyggelig betjening og koselig atmosfære!”

Der Peppern Gror Bogstadveien
Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Vi har utrolig imponert over maten, det var kjempe godt! Curriene var perfekt porsjonert og hadde mye smak. Og Dahi puri smakte nydelig!

Vi hadde en ung mann som servitør som var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Og mamma ble utrolig glad for bursdagsiskrem på huset. Vi kommer garantert tilbake

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, 561madeleinej

Anmeldt 30. september 2021 via mobile enheter

Vi synes besøket hos dere var superfantastisk. Atmosfæren, servicen og maten var topp! Har savnet et slikt sted og kommer gjerne tilbake.

Takk, Salmalaks
Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Besøkte avdelingen i Bogstadveien. Veldig god mat, super service og veldig hyggelig atmosfære. Anbefales!

Takk, ninasophi
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Styr unna tasting meny. Altfor lite mat og for dyrt. 3 små forretter og 2 hovedretter. Hovedrettene var så små at man ikke ble mett. Måtte bestille en ekstra hovedrett etter tasting menyen…. Den var liten den retten også!
Her får man lite mat for penga!

Takk, KristinS1037
Anmeldt 23. september 2021

Vi var godt tatt imot med hyggelig velkomst, god service og fantastiske matretter. Vi begge to var like fornøyde.

1  Takk, Oslo_Hebridean

Reisende som så på Der Peppern Gror Bogstadveien, så også på

Har du vært i Der Peppern Gror Bogstadveien? Del dine erfaringer!