“glemte maten”
Anmeldelse av Zarathustra Meyhane

Zarathustra Meyhane
Anmeldt 24. august 2021

spiste middag her med min kone og datter. Etter lang ventetid kom mat til meg, ytterligere tid fikk min datter, men min kone's mat kom ikke. Vi hadde ikke tid til å vente lenger, så min kone måtte dra uten mat. Ingen unnskyldning å få. Maten jeg og min datter fikk var imidlertid god.

Takk, Flyglad

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 8. mars 2022

Dato for besøk: mars 2022

Reisende som så på Zarathustra Meyhane, så også på

Har du vært i Zarathustra Meyhane? Del dine erfaringer!