“Unik service”
Anmeldelse av Zarathustra Meyhane

Zarathustra Meyhane
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Helt spesiell god service fra vi kom inn til vi gikk gjorde at stemningen og opplevelsen ble unik.
Maten og vinen også fantastisk. Bedre enn dette blir det ikke.

Takk, Gisle68

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Først: Det er lenge siden jeg opplevde så god service! Servitørene er hyggelige, proffe og har humor! Som gjorde dette til en kjempefin kveld.
Vi bestilte stor meze og den var helt fantastisk. Flertallet av rettene er vegetariske, men kjøttet smaker nydelig! Her var det en god blanding av skalldyr, nydelige sauser og grønnsaker og kjøtt. Dette smakte som på ferie i Istanbul var vi enige om. Og så så avslappet hyggelig. Vi ses!

2  Takk, kristinjosefin72
Anmeldt 24. august 2021

spiste middag her med min kone og datter. Etter lang ventetid kom mat til meg, ytterligere tid fikk min datter, men min kone's mat kom ikke. Vi hadde ikke tid til å vente lenger, så min kone måtte dra uten mat. Ingen unnskyldning å få. Maten jeg og min datter fikk var imidlertid god.

Takk, Flyglad
Anmeldt 2. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 29. mai 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på Zarathustra Meyhane, så også på

Har du vært i Zarathustra Meyhane? Del dine erfaringer!