“Hotell og Restaurant ”
Anmeldelse av Grilleriet

Grilleriet
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Beskrivelse: Når du kommer inn i Folketeaterpassasjen vil du bli møtt av en fortryllende duft av ulmende trekull. Dette er Grilleriet. Innenfor dørene våre venter et innbydende lokale, en hyggelig bar midt i restauranten, og et stort og åpent kjøkken. Mye av Grilleriets unike karakter er maten som tilberedes på en kullgrill for innendørsbruk. Grillen er selve hjertet i restauranten, og sørger for at maten beholder sin saftighet. Våre dyktige matkreatører byr på retter som er en blanding moderne og kreative tolkninger av klassikere, og nyskapninger med elementer fra flere matkulturer. Grilleriet passer for alle anledninger. Her kan du i tillegg til en vanlig bordreservering, ta en drink og en rask matbit i baren eller sitte rundt det åpne kjøkkenet hvor du kan følge med når kokkene tilbereder maten.
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Bodde på Clarion Hotell Folketeateret og da de samarbeider spiste vi på Grilleriet. Veldig god mat, super service og hyggelig atmosfære i restauranten. Anbefales på det varmeste. Neste opphold blir på samme sted.

1  Takk, 662ronaldb

Anmeldt 21. januar 2019

Supert! Tre rettersmeny med tilhørende vin. Alt passet veldig godt sammen. Kalv entrecôten var som å skjære i smør, veldig mør. Anbefales.

Takk, Mar B
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Valgte dette stedet da det så hyggelig ut men ble veldig skuffet. Mekanisk servitør som presenterte menyen som en robot uten et smil. Forrett rå kveite helt smakløst. Hovedrett grillet fisk av ymse slag. Helt smakløst med en teskje saus og hele tre mikroskopiske poteter. Dvs en liten skål delt på fem. Dessert fylte to teskjeer og så lite at du knapt hadde begynt før det var slutt. Første og siste besøk dessverre.

Takk, 983aneh
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Ok hovedrett (kalv) og god dessert (mango). Dårlig, treig service, selv om vi var nesten alene. Nesten litt frekke servitører.

1  Takk, oliver B
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte en treretters på menyen, og alle de tre rettene falt i smak. Det var helt fortreffelig, spesielt kalve entrecoten. Sterkt å anbefale!

1  Takk, A2601EXlindal

Reisende som så på Grilleriet, så også på

Har du vært i Grilleriet? Del dine erfaringer!