“Dårlig”
Anmeldelse av Grilleriet

Grilleriet
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Når du kommer inn i Folketeaterpassasjen vil du bli møtt av en fortryllende duft av ulmende trekull. Dette er Grilleriet. Innenfor dørene våre venter et innbydende lokale, en hyggelig bar midt i restauranten, og et stort og åpent kjøkken. Mye av Grilleriets unike karakter er maten som tilberedes på en kullgrill for innendørsbruk. Grillen er selve hjertet i restauranten, og sørger for at maten beholder sin saftighet. Våre dyktige matkreatører byr på retter som er en blanding moderne og kreative tolkninger av klassikere, og nyskapninger med elementer fra flere matkulturer. Grilleriet passer for alle anledninger. Her kan du i tillegg til en vanlig bordreservering, ta en drink og en rask matbit i baren eller sitte rundt det åpne kjøkkenet hvor du kan følge med når kokkene tilbereder maten.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Seig biff og veldig lite tilbehør. Bestilte sjokolademousse til dessert,det var mere som saus. Elendig.. drar aldri dit igjen..

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, trineb2015

Anmeldt 13. april 2020

Det ligger i navnet, et koselig grilleri som griller på Josper kullgrill, og med mye god smakfull mat til riktig pris! Mange retter å velge mellom, og man kan evnt. velge en egen teatermeny på 2-3 retter. Rask og hyggelig betjening, og si gjerne ifra at man skal rekke et underholdningsprogram/tilbud i byen. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: januar 2020
Takk, jans0der
Anmeldt 16. mars 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og god service. Rolig og hyggelig lokale. God timing til vi skulle videre på Chess. Kommer gjerne tilbake senere.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, ragnare2017
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Vi var seks stykker, hvorav tre bestilte dagens fisk - Skrei.
Vi fikk et lite stykke smakløs fisk, og ÉN potetlignende kule på størrelse med et hønseegg.
Hadde porsjonen vært triplet, hadde vi kanskje blitt mette. Dette skulle være en hyggelig middag før vi skulle på Folketesteret. Det ble det ikke!

Betjeningen oppførte seg også uprofosjonelt. Tre forskjellige - hvorav to som slet med å forstå hva vi sa.

Rakk aldri å ta et bilde, da middagen ble fortært på fem minutter.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 314159haraldb
Anmeldt 11. januar 2020 via mobile enheter

Litt utypisk lokale. Stort og åpent. Vi likte det vi så, og man tar for gitt at her kan de virkelig grille. Og det gjorde de. Maten smakte fortreffelig, og betjeningen var hyggelig. Anbefaler stedet!

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, A1350ELjb

Reisende som så på Grilleriet, så også på

Har du vært i Grilleriet? Del dine erfaringer!