“Nydelig mat og fantastisk tilpasning til meg som må spise glutenfritt”

Schlägergården Restaurant
Anmeldt 15. september 2021

Maten var fantastisk! Jeg hadde meldt fra om at jeg må spise glutenfritt og dette ble husket på i alle retter og mellomrretter og ingenting ble tatt bort fra en rett uten at et glutenfritt alternativ erstattet det. Jeg er overbevist om at mine retter holdt like høy standard som min manns.
Dette er stedet for store anledninger. Det er mulig å sitte ved det åpne kjøkkenet hvis dere liker å se på kokkekunst.

Dato for besøk: september 2021
Takk, RikkeH188

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Store forventninger ble innfridd. Av alle de gode rettene var sjøkrepsen den mest fantastiske. Herlig bygg og en avslappet og profesjonell service som imponerer og gjør det veldig trivelig. Et ekstra pluss til Børn Svensson selv som går rundt og serverer uten å gjøre noe nummer av det.

Takk, Runar N

Reisende som så på Schlägergården Restaurant, så også på

Har du vært i Schlägergården Restaurant? Del dine erfaringer!