“Utrolig dårlig service, men fantastisk mat”
Anmeldelse av Cafe Platz (holtsweiler)

Cafe Platz (holtsweiler)
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, utrolig dårlig service!

Vi hadde booket bord tidlig på kvelden og var på det tidspunktet nesten de eneste i restauranten. Vi bestilte to drinker til å starte med, en flaske vin til maten og smaksmeny. Servitøren glemte drinkene vi skulle starte med og serverte vin og mat bare minutter etter bestilling. Vi fikk 4-5 retter med en gang. Vi ga beskjed om at vi hadde bestilt drinker til å starte med før mat og lurte på om det var mulig å få drinkene til maten og heller holde litt igjen på resten av maten, men fikk beskjed av servitøren at drinkene var glemt så vi fikk heller bestille espresso martini til desserten.

Etter dette var det ingen som spurte om maten smakte, de ryddet ikke bort mat underveis. Ingen tok vin i glassene våre eller sjekket flasken om den var tom. Hele to runder måtte vi vente 45 minutter på neste rett. Og plutselig var det dessert og ingen spørsmål om vi ville ha noen drinker eller noe til desserten. Siste rett sto på bordet og servitøren vår forsvant raskt. Dette var is så vi ventet ikke for lenge før vi startet.

Når vi endelig fikk tak i de for å be om regningen kunne de ikke være raske nok med å få oss ut. Heller ingen «takk for besøket», «håper maten smakte» eller «håper at dere har kost dere»

Utrolig synd at servicen er så dårlig, når maten virkelig er en opplevelse i seg selv.

1  Takk, Betine E

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

For et sted! Vakkert interiør, sprudlende servitør og fantastisk mat. Gøyal kombinasjon av klesbutikk og restaurant i samme lokale. Prisen på maten var overraskende lav for det vi fikk servert. Alt smakte utsøkt, og maten var veldig variert. Håper de aldri tar pasta med asparges av menyen. En gjest vi overhørte fikk sagt det; jeg skal gifte meg med pasta’n og være utro med kveita. Beste espresso martini noensinne. Delikate drinker med blomster oppi. Lekre, friske og utrolig gode. God tone blant ansatte, herlig atmosfære, vi gikk derfra mette og fornøyde. Vi kommer tilbake, men da skal vi stikke innom butikken først. Den var dessverre stengt da vi gikk.

1  Takk, Kirsti L
Anmeldt 29. juni 2022

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 4. november 2021

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 2. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Cafe Platz (holtsweiler), så også på

Har du vært i Cafe Platz (holtsweiler)? Del dine erfaringer!