“Litt venting, men serviceinnstilt hovmester”
Anmeldelse av Riviera Restaurant & Bar

Riviera Restaurant & Bar
Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Venting både på bestilling og på maten. Servitøren vår kom og tørket av bordet med noe som tydeligvis var en gammel sur klut. Så det hang igjen en sur eim etter han hadde tørket av. Maten smakte godt, Blåskjell til de voksne og pastaretter til barna. Alle var fornøyd med smakene. Vi som hadde blåskjell opplevde at en del blåskjell var lukket og ikke kunne spises, men et stort pluss for at hovmesteren kom og gav oss en ekstra porsjon som plaster på såret. Hovmesteren framstod som særdeles serviceinnstilt.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, Jacobsen78

Anmeldt 29. juni 2023

Vi var 3 personer å spiste 3 retters middag , maten var veldig godt og serves var proff , vi elesket dessert tiramisu 😍

Takk, fadi a
Nina Helen Fasteland, Marketing på Riviera Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2023

Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding :-)

Anmeldt 25. juni 2023

Vi spiste beste pizza ever , fantastisk god server og godt drinker vi kommer igjen , og dessert var fantastisk godt

Takk, ridhao941
Anmeldt 21. juni 2023 via mobile enheter

Raskt vist riktig bord og meny og drikke kom ganske så umiddelbart. Treg med maten, men god mat.
Litt for stressede servitører

Takk, OnAir34400066322
Anmeldt 26. mai 2023 via mobile enheter

Vi bestilte bord på 17 mai, så til restaurantens forsvar skal det sies at se hadde fullt hus, men de burde likevel ha taklet oss på en bedre måte. Det var en begrenset 17 mai meny, så det burde vært enkelt for personalet å ta bestillinger, og å levere ut det kundene bestilte. Vi bestilte først 5 alkoholfrie Mango daiquirys fordi vi var tørste etter å ha gått rundt i Oslo og sett på 17 mai toget. De drinkene fikk vi aldri, men bussboy’en som leverte oss maten skaffet oss ihvertfall vann.
Vi bestilte mat samtidig med fordringene. To av oss bestilte Filetto de Manza, og vi ba begge om stekemåte Medium/rå. Det kjøttet vi fikk servert hadde ingen rød eller rosa farge på innsiden. Ihjelstekt er nok beste beskrivelse. Heldigvis var saus og garnityr godt, så vi spiste det opp. Vi så ingenting til personalet etter at vi fikk maten så vi fikk heller ikke klagd, og ikke ønsket vi å vente på et nytt stekeforsøk heller…

Konklusjon er at det er nok av alternativer i Oslo, så vi tar ikke sjansen på at et nytt besøk kan bli bedre.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Jahn M

Reisende som så på Riviera Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Riviera Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!