“Styr unna Humle og malt på Gardermoen!”
Anmeldelse av Humle & Malt

Humle & Malt
Vurdert som nr. 1 407 av 1 695 Restauranter i Oslo
Anmeldt 31. mai 2023 via mobile enheter

Jeg ønsket en hamburger som jeg ikke husker navnet på nå (sint), fikk en sur beskjed, og en piper lagt på disken, med beskjed; dette er det vi har!!! Ok, har dere øl da spurte jeg,; ja svarte damen og begynte å tappe Carlsberg før jeg hadde sagt hva jeg ville ha????? Hva i all verden er dette er dette blitt??? Det så ut som asiatere / indere som jobbet der, uten at det er rasistisk. Men servicen på dette stedet er blit totalt ødelagt!!! Styr unna!!!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, 926geirh

Anmeldt 21. april 2023 via mobile enheter

Alt ligger til rette for at dette kunne vært bra. Burgerkjøttet virker å være skikkelig vare. Det var en ordentlig skive cheddarost oppå. Det var en god coleslaw oppå. Burgerbrødet virket litt eksklusivt.

Men burgeren var tørrstekt. Burgerbrødet var knallhardt på toppen og vassent i bunnen.

Utgangspunktet var bra. Dette kunne vært saftig og delikat, men kokken hadde ødelagt maten.

Dato for besøk: april 2023
Takk, Erlend S
Anmeldt 14. august 2022

14. august skal vise seg å være en av verdens travleste dager på Gardermoen. Det er feil ved innsjekking av bagasje, sikkerhetskontrollen tar gode 20 minutter og det er stappfullt av mennesker på flyplassen. Det var bortimot umulig å finne et sted å spise. Ut av mørket dukker Humle & Malt opp.

Jeg kommer på at en venn av meg har anbefalt stedet før, men riktignok kun pga. det store utvalget av øl. Jeg kan ikke drikke øl i skrivende stund da jeg går på medisiner som ikke tillater dette. Det er jo synd men jeg er bare glad for at det står et bord med to stoler ledig. Jeg slår meg ned og blar gjennom menyen. Den er kort, men har riktignok flere gode alternativer. Jeg går for en "Chicken Burger" med ekstra bacon og en Coca Cola. Sluttsummen faller på 290 kr. Noe dyrere enn en kvarting med heroin, men jeg la jo til ekstra bacon. Den kostet 30 kr og det overrasker meg. På Gardermoen har de vel strengt tatt alle muligheter til å importere billig bacon fra utlandet. Det går jo hundrevis av fly her for dagen. Nei dette blir for dumt.

Så skjer det utenkelige. Jeg bestiller mat og bakenden har knapt rørt stolen før brikken min piper. Maten er ferdig. Det tenker jeg umiddelbart at er litt mistenkelig. Det blir selvsagt bare spekulasjoner fra min side, men jeg mistenker at de har hundrevis av burgere klar bak kassen. Noe annen forklaring får jeg ikke til å stemme. Jeg prøver å få tak i burgeren min men det flyr 4 andre burgere ut av vinduet i det jeg strekker meg mot den. Jeg dukker unna og heldigvis får jeg tak i burgeren min.

Jeg setter meg ned og setter tenna i tapeten (eller burgeren om du vil). Gud bedre for en hyggelig overraskelse. Deilig kyllingfilet, god salsa og ikke minst en digg guac nederst. Ja, brødet er tørrere enn Abu Dhabi på en varm dag, men det gjør liksom ikke så mye. Burgeren har søtpotetfries som tilbehør og om jeg skal være ærlig så foretrekker jeg vanlige fries. Sånn er det bare og ingen kan stoppe meg fra å mene det. Fritt land osv. Maten er god, colaen er bedre enn på Tjuvholmen men stolene er så som så. Litt hard, men ikke mer enn en umoden banan. Stolbeina er forøvrig grønn så det er godt mulig de er laget av bananer.

En positiv overraskelse på en hektisk dag på Gardermoen. Tross at jeg var mer sulten enn en gjennomsnittlig fange på Guantanamo Bay så blir jeg jaggu mett. Så som så service fra den litt uinteresserte kassadama men ellers en hyggelig opplevelse. Jeg tror at jeg og fruens framtidige førstefødte skal døpes her. Om ikke det er et slags kvalitetstegn så vet ikke jeg.

Dato for besøk: august 2022
7  Takk, henningbang
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2024
Anmeldt 16. desember 2023

Dato for besøk: november 2023
    • Atmosfære

Reisende som så på Humle & Malt, så også på

Har du vært i Humle & Malt? Del dine erfaringer!