“Pizza med foreslått vin”
Anmeldelse av ZZ Pizza

ZZ Pizza
Vurdert som nr. 1 040 av 1 695 Restauranter i Oslo
Anmeldt 10. juni 2023

God pizza og veldig god service. Hyggelig kelner med god kunnskap til vin med videre god oppfølging!

Dato for besøk: juni 2023
2  Takk, Glenn B

Anmeldt 1. juni 2023

Fantastisk god pizza, men helt absurd dårlig service. Fin uteplass, fullt av folk, men det virker som om de som jobber der, er for kule for jobben sin. Det virket som om mange hadde skjønt at det var lurest å ta takeaway, hvis ikke risikerer du å bli plassert så godt som oppi oppvasken eller halvveis inne på do. Ingenting kommer av seg selv, men hvis du jobber litt for det, kan du få en veldig god pizza til slutt.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, AlfBrero
Anmeldt 2. april 2023 via mobile enheter

Pizzaen var god, men servicen var påfallende uvennlig. Når jeg spurte hvor lang tid ca det var så fikk jeg en utrolig frekk tilsnakk av selve eieren til pizzeriaen; helt uprovosert.

Det er nesten komisk hvor mange bekjente og andre som har vært på ZZ, som har lignende opplevelser å fortelle om. Hvor uvennlig skal det å bare kjøpe en pizza være? Man begynner jo å lure.

Oppsummert:

Pizzaen var god på ZZ, men det er så mange andre pizzeriaen der personalet er vennlig «òg» pizzaen er god. Jeg anbefaler ZZ til deg som ikke bryr deg om du blir dårlig behandlet og får en kjip sosial bismak til den gode pizzaen.

Dato for besøk: oktober 2022
1  Takk, 107robina
Anmeldt 19. januar 2023 via mobile enheter

Lite, intimt, men koselig og med sjarm! Oslo trenger flere sånne steder! Pizzaen var meget god, men ikke helt i toppklasse. Dessertpizzaen var... noe for seg selv.

Dato for besøk: januar 2023
4  Takk, olsmar84
Anmeldt 14. oktober 2022 via mobile enheter

Vi har spist ved ZZ flere ganger det siste året, da de uten tvil har god pizza. Men hver gang jeg er der er det med en bismak pga service. Føler spesielt en av de ansatte er så sur at det oppleves som at jeg plager han ved å legge igjen penger på ZZ. Må jo være fantastisk å lage en konsept som ser ut til å gå så bra, men her er bare følelsen at kunder er slitsomme. Spørs om det blir en neste gang nå. Finnes annen god pizza i byen hvor ansatte og eiere liker kunder.

Dato for besøk: oktober 2022
6  Takk, Siljus

Reisende som så på ZZ Pizza, så også på

Har du vært i ZZ Pizza? Del dine erfaringer!