Hun-henne
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 1 146
3.7 km fra Radisson RED Oslo Økern
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 354
  • Trip.com
    kr 1 514
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 9. juni 2023

Svært positiv hotel opplevelse. Sentral beliggenhet mellom Økern og Hasle. Hyggelege personal i resepsjonen, svært service innstilt. Kommer svært gjerne tilbake ved en senere anledning. Anbefales på det varmeste.

Takk, Jon L
Anmeldt 7. juni 2023

Familievennlig område og nytt fresh hotell. Mye verdi for pengene kun en kort T-bane fra Oslo. Seng litt for myk og varm (sikkert pga tisselaken under laken) men blir litt klamt å sove på. Gikk glipp av utsikt fordi man kun kan besøke når restaurant er åpen.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, megofcourse
Anmeldt 29. mai 2023

Jeg hadde gleden av å tilbringe noen dager på dette fantastiske hotellet, og opplevelsen var intet mindre enn imponerende. Fra det øyeblikket jeg ankom, ble jeg møtt av vennlige ansatte som gjorde alt de kunne for å sikre at mitt opphold var enestående. Maten på hotellet var deilig og variert, med et bredt utvalg av retter som tilfredsstilte enhver smak. Hver eneste detalj var nøye ivaretatt, og rensligheten på hotellet var uten feil. Alt i alt var dette en opplevelse jeg vil huske lenge, og jeg anbefaler dette hotellet på det sterkeste til alle som ønsker en førsteklasses opplevelse.

Takk, esadlokmic
Anmeldt 22. mai 2023

Meget fint hotell, med god service og et hyggelig mannskap! Også til en rimelig pris, som de fleste ser etter. Eneste som var å klage på var temperaturen på hotell-rommet. Det ble alt for varmt, og var ikke mulighet for å justere temperaturen ned. Bortsett fra det fra dette en eksepsjonelt opphold :))

Takk, edvardtryenbakken
Anmeldt 22. mai 2023

Flott, påkostet hotell med gjennomført design. Flott utsikt fra baren på taket. Stilig bad og god seng. Frokosten må forbedres, den står ikke i stil med kvaliteten på hotellet for øvrig. Den trekker ned helhetsinntrykket.

Takk, Annlys