Fantastisk moro

Vi så på 12 gode råd som var fantastisk morsom forestilling. Litt klaustrofobisk i entreen, der... les mer

Anmeldt 3. desember 2019
anka345
Kongsberg, Norge
Fantastisk moro

En veldig underholdende aften hvor vi fikk servert 12 gode råd fra Atle Antonsen og Bård Tufte... les mer

Anmeldt 12. oktober 2019
eriktszabo
Hamar, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Å gå på show her er fantastisk. Du får en fin atmosfære og fin kontakt De som servere under forestillingen er proffe og forstyrrer ikke. Lokalene er lekre. Dette er et sted jeg liker å gå på show

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, 225helis
Anmeldt 28. januar 2018

Vi var på Chat Noir i går for å se showet til Henriette Stensrup og John Brugodt. Lokalet er perfekt for show. Gode sitteplasser og bord til å ha drikkevarer på. Gode garderobeforhold flere barer og sentral beliggenhet. Showet var fornøyelig.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 277arnee
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Nydelige lokaler med gode show. Rask og hyggelig betjening både i garderobe og bar. Satt på balkongen og hadde god sikt

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 14. november 2017

Mer eller mindre elendig fra beg til slutt. Logistikk rundt inngang med "garderobeplikt" det rene kaoset, og enda verre når lokalet skal tømmes på 20 min ut samme vei som besøkende til neste forestilling skal inn. Helt utrolig amatørmessig.
Showet bærer preg av at her er det lettjente penger å hente for jul.....
Kun Are Kalvø som leverer opp mot forventet.
Kr. 550,- pr. snute oppleves som et "ran".!

Dato for opplevelse: november 2017
2  Takk, 275_ysteinh
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Lokalene er kjempe fine, vi satt på parketten og hadde gode plasser! Eneste minuset er at det ble ekstremt varmt i lokalet etter bare 30 minutter! Nesten ikke til å holde ut! Samtidig som det er alt for lite toaletter! Køene til toalettet blir derfor alt for lange.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, 488hildev