Fantastisk moro

Vi så på 12 gode råd som var fantastisk morsom forestilling. Litt klaustrofobisk i entreen, der... les mer

Anmeldt 3. desember 2019
anka345
Kongsberg, Norge
Fantastisk moro

En veldig underholdende aften hvor vi fikk servert 12 gode råd fra Atle Antonsen og Bård Tufte... les mer

Anmeldt 12. oktober 2019
eriktszabo
Hamar, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

For andre år på rad sørget Silya for julestemning. Svært bra opplevelse. Noe kø i bar og toaletter. Vi kommer tilbake neste år!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 600trulsp
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Må innrømme at det klassiske repertoaret på denne klassiske scenen ikke helt er min tekopp, så derfor lykkelig for at scenen nå også brukes til andre ting (i dette tilfellet en intim akustisk konsert med deLillos - perfekt for denne salen og scenen) slik at jeg fikk kommet meg på innsiden slik alle osloboere bør minst en gang i livet. Og gjerne flere ganger. Og også ikke-osloboere.
Salen er som å gå inn i TVn i revvyens storhetstid da de sendte soloshow i farger ut til det mørke vestland. Lamper på bordene, rød plysj og messing - det er flott! Ikke nytt og shiny kanskje, men ikke shabby heller. Honnør til nye eiere for å ta vare på denne kulturskatten. Så får vi heller ta med at man trenger inntekter fra tvangsgarderobe og litt stive barpriser (dog ikke uvanlig dyrt for Oslo - dessuten serveres det sjeldent nok for et scenested ved bordene!) for å kunne gi den omsorgen som trengs til et gammelt og klassisk lokale.
Altså: Finn noe du kan like å se - kom deg av sted til ChatNoir og gjør en innsats for å holde denne osloklassikeren i hevd!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 899daga
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Å gå på show her er fantastisk. Du får en fin atmosfære og fin kontakt De som servere under forestillingen er proffe og forstyrrer ikke. Lokalene er lekre. Dette er et sted jeg liker å gå på show

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, 225helis
Anmeldt 28. januar 2018

Vi var på Chat Noir i går for å se showet til Henriette Stensrup og John Brugodt. Lokalet er perfekt for show. Gode sitteplasser og bord til å ha drikkevarer på. Gode garderobeforhold flere barer og sentral beliggenhet. Showet var fornøyelig.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, 277arnee
Anmeldt 3. januar 2018 via mobile enheter

Nydelige lokaler med gode show. Rask og hyggelig betjening både i garderobe og bar. Satt på balkongen og hadde god sikt

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, anncharl0ttm