“Populær restaurant med amerikansk meny. ”
Anmeldelse av TGI Friday's

TGI Friday's
Vurdert som nr. 1 265 av 1 795 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger rett ved Jernbanetorget og er et populært spisested for alle som liker amerikansk mat. Da vi kom var der ventetid og vi gikk ned i baren og tok noe å drikke før vi ble tildelt et bord. Hyggelig betjening og maten smakte godt, Pork ribs med pommes frites. Til dessert Oreo med vaniljeis. Anbefales for de som liker amerikansk meny og store porsjoner.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, hennings612

Anmeldt 15. februar 2019

Maten var på nivå med god gatekjøkkenmat, men miljøet er hyggelig og betjeningen står på det de makter.

Takk, LivRhododendron
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Når vi ankom nøyaktig til reservasjonen, så måtte vi likevel stå og vente i flere minutter mens bordet ble klargjort. Når vi bestilte så ventet vi 55 minutter på maten uten at noe ble nevnt om lang ventetid. Maten føltes som mikrobølge-mat og noe av innholdet fra rettene manglet, selv om vi måtte betale full pris. Herretoalettet manglet både såpe og tørkepapir så mange skitne hender i lokalet...

Takk, MrHonung
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Trengte en rask og rimelig middag. Valgte en blåost hamburger med pommes frites. Denne var meget god og jeg ble god og mett. Servitørene var hyggelige og maten kom fort.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Helge L
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Satte meg ved bord ute og venta på kelner, etter 15 min gikk jeg inn, spurte en om eg måtte bestille inne, nei vi kommer ut sa han! Etter å venta 5 min til gikk jeg like sulten, uten å sett servitører!!!!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Turist63

Har du vært i TGI Friday's? Del dine erfaringer!