“Deilig mat”

Kjøkken: Amerikansk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. august 2020

Jeg bestilte ribs med deres egen BBQ saus med råkost, pommes frites og ekstra saus. Det var den største ribs jeg har sett, smakte fortreffelig, stort pluss at du får gratis påfyll av brus, veldig superkoselige kelnere, mye mat for pengene.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, tone0489

Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Tgi Friday har dessverre litt for få folk på jobb på en hektisk Fredag. Lang kø, og endel venting. Fra vi fikk bord til menyen kom tok det lang tid, og vi fikk bruke ca 40 minutter på å velge oss noe da de som jobber der hadde nok med å rydde av bord og fylle de opp med folk igjen, og lite tid til å ta i mot bestillingen. Fra kl 18-20 er det nok mest hektisk :)

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, sara_Q2837UL
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Sliten servitrise tok oss imot, men etter det så vi henne ikke uten å rope. Spiste en ok forrett med kylling og bestilte største biffen til hovedrett. Biffen var kald og slintrete. Ønsket kaffe til dessert, men kaffemaskinen var ødelagt. Sist jeg var her fikk vi ikke brus fordi dispenseren var ødelagt.... Føler at dette var et bra sted som dessverre ikke fungerer lengre :-(

2  Takk, 368magnes
Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Ventet i nesten 30 minutter på to burgere. Fikk også den styggeste bernaisesausen vi har smakt. Enten var den gammel eller så kan de ikke lage mat. Den var ikke spiselig. Burgeren og fries smakte godt. Litt tørr burger.

1  Takk, elisabethkM3838KI
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Vi bestilte dessert. Den kom ikke samtidig, dermed var samboeren min nesten ferdig med sin før jeg fikk min.

1  Takk, Daniel L

Reisende som så på TGI Friday's, så også på

Har du vært i TGI Friday's? Del dine erfaringer!