“Kald mat, feil på bestilling og stressende personale”
Anmeldelse av TGI Friday's

TGI Friday's
Vurdert som nr. 1 319 av 1 556 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Amerikansk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. juli 2021

Middagen ble en stor skuffelse denne gangen. Vi har vært mye på Friday's opp gjennom åra og kommer stadig tilbake fordi vi liker maten, servicen og atmosfæren. Men denne gangen var det en stor skuffelse. Når servitøren først kom med drikka vår, så manglet bestillingen til mannen min. Når maten kom hadde vi fått 2 av "stekte grønnsaker" (som var stusselig i seg selv. Bestod av stekt agurk, paprika, løk og litt gulrot), og disse var mellom lunka og kald. Cole slawen vi hadde bestilt fikk vi ikke. Vi sa fra med en gang, og servitøren skulle fikse det. Når vi var ferdige og spise og fortsatt ikke fått verken maten eller drikken vi hadde etterspurt, så spurte vi om regningen. Jeg poengterte da dette, hvor servitøren sa "oj, min feil". Da regningen kom var ikke feilen rettet opp i, så jeg måtte igjen poengtere at vi ikke hadde fått alt vi hadde bestilt. Dette er vel første gang i mitt liv jeg ikke har tipset på en restaurant. Servicen var elendig og det føltes som om alle servitørene stresset fælt... Vi ble også skuffet da de ikke har noen form for mindre porsjoner/barnemeny, da vi denne gangen hadde med datteren vår på 3 år...

1  Takk, MajorSL

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 stykker som bestilte mat på likt. En av oss fikk omsider maten etter 1 time. Servitøren hadde to hamburgere til (som var det vo også hadde bestilt), men gikk plutseligt bort. Vi ventet en stund til, men ingeting skjedde. Gikk inn for å høre om maten, men var veldig vanskelig å få tak i noen som kunne hjelpe. Omsider kom maten, men da var vi veldig leie og ville hjem. Spurte om vi kunne få takeaway, men de hadde ikke esker som passet. Endte opp med at vi fikk pengene igjen.

Takk, rebekkaotinea
Anmeldt 18. august 2020

Jeg bestilte ribs med deres egen BBQ saus med råkost, pommes frites og ekstra saus. Det var den største ribs jeg har sett, smakte fortreffelig, stort pluss at du får gratis påfyll av brus, veldig superkoselige kelnere, mye mat for pengene.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, tone0489
Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Tgi Friday har dessverre litt for få folk på jobb på en hektisk Fredag. Lang kø, og endel venting. Fra vi fikk bord til menyen kom tok det lang tid, og vi fikk bruke ca 40 minutter på å velge oss noe da de som jobber der hadde nok med å rydde av bord og fylle de opp med folk igjen, og lite tid til å ta i mot bestillingen. Fra kl 18-20 er det nok mest hektisk :)

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, sara_Q2837UL
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Sliten servitrise tok oss imot, men etter det så vi henne ikke uten å rope. Spiste en ok forrett med kylling og bestilte største biffen til hovedrett. Biffen var kald og slintrete. Ønsket kaffe til dessert, men kaffemaskinen var ødelagt. Sist jeg var her fikk vi ikke brus fordi dispenseren var ødelagt.... Føler at dette var et bra sted som dessverre ikke fungerer lengre :-(

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 368magnes

Reisende som så på TGI Friday's, så også på

Har du vært i TGI Friday's? Del dine erfaringer!