“Særdeles trivelig sted”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en liten perle, og det føles som om du er i Italia- både maten, stemningen, betjening og lokalet.

1  Takk, hilde_dorum

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Etter at vi flyttet til Gamlebyen for noen år siden, har dette blitt «vårt andre hjem». De har kjempegod hjemmelaget mat, nydelig kaffe, veldig godt utvalg i drikkevarer og den koseligste stemningen i by’n. Ekstra lun stemning blir det når Dino fremfører (han synger flott!) gamle italienske klassikere på anlegget.
Jeg feiret 50-årsdagen min der med et lukket selskap og spesialkomponert meny. Helt unikt i Oslo!

1  Takk, Margrethe H
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget italiensk.
Anbefales for deg som er ute etter smakfull mat uten gourmet preg.
Personlig og avslappet service.

2  Takk, 381egilb
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Innenfor døren gjemmer det seg en liten familiedrevet italiensk restaurant!
Bestillte bruschetta til forett (nok til to personer), etterfulgt av risotto med skalldyr og avslutningvis en aldeles nydelig tiramisu.
Absolutt verdt besøket!

1  Takk, 154p_lt
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 3 venner som tilfeldigvis stakk innom fordi vi hadde lyst på italiensk mat. Vi ble alle positivt overrasket! Veldig koselig italiensk stemning i lokalet, og ekstremt god mat. Vi bestilte alle tre variasjoner av bruschetta; classic, garlic og truffle. Veldig godt! Til hovedrett bestilte vi risotto fisherman, spaghetti gorgenzola & margherita. Alle imponerte veldig! Dette er stedet for ekte, god italiensk mat og atmosfære

1  Takk, anekirkeng

Reisende som så på Roald & Umberto, så også på

Har du vært i Roald & Umberto? Del dine erfaringer!