“Dårlig!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Dessverre svært skuffende! Jeg hadde store forventninger siden stedet var varmt anbefalt fra venner. Startet med smakløs risotto, fulgt opp av halvlunken pasta med lam som bare smakte surt.Dårlig mat kombinert med tafatte kelnere det var vanskelig å kommunisere med. Hyggelige lokaler veier ikke nok for nytt besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, CipA642
RoaldX, Proprietario på Roald & Umberto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. januar 2019

Dear Ms. Anette, it's singular that we received 2 different bad revue in the same day and for the same reasons: deceived by the friends suggestions, no good risotto, no helpful waitress..etc...nice ambient.At this point is difficult to answer, because that seems to me more a strategy to put down our score than a real revue...More, if the food have problems you can speak with me and we can change with another entree...But perhaps is better to write a bad revue than to eat an alternative proposal....

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom etter anbefaling og med store forventninger, men ble svært skuffet. Kjip risotto som minnet mer om grøt enn risotto, og salt vegetarlasagne uten spinat. Vi opplevde servitørene som lite vennlige. Lokalet er veldig hyggelig med fin beliggenhet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Hedvik H

Hi Mr. Hedvik, is veery singular that you write the same revue of another customer in the same day with the same arguments...: bad suggestions from your friends, bad risotto, bad behavior of the waitress, nice place but not the case to come back...More: we tried to find on our kassaregister some order with risotto and vegetarian lasagna at once. We didn't find it in the last 4 days....So, we suppose that you have interest to give us a bad evaluation for other reasons..(concurrents?). We hope to be wrong...but meanwhile we have lost 2 position on TripAdvisor classify...Take care and respect, please, the work of other people. Takk.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vår arbeidsplass valgte å ha årets julebord her, noe alle var veldig fornøyde med. Fantastisk atmosfære, masse mat og tilogmed underholdning fra eieren selv på slutten av kvelden. Lokalet er intimt og hjemmekoselig og passet perfekt for anledningen. Ingen gikk sultne hjem på slutten av kvelden og vi hadde et veldig vellykket julebord her.

Takk, Marte R
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en liten perle, og det føles som om du er i Italia- både maten, stemningen, betjening og lokalet.

1  Takk, hilde_dorum
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Etter at vi flyttet til Gamlebyen for noen år siden, har dette blitt «vårt andre hjem». De har kjempegod hjemmelaget mat, nydelig kaffe, veldig godt utvalg i drikkevarer og den koseligste stemningen i by’n. Ekstra lun stemning blir det når Dino fremfører (han synger flott!) gamle italienske klassikere på anlegget.
Jeg feiret 50-årsdagen min der med et lukket selskap og spesialkomponert meny. Helt unikt i Oslo!

1  Takk, 196margretheh

Reisende som så på Roald & Umberto, så også på

Har du vært i Roald & Umberto? Del dine erfaringer!