“Nydelig liten perle med fantastisk mat”
Anmeldelse av Roald & Umberto

Roald & Umberto
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 28. juli 2021

Sjarmerende restaurant i Gamlebyen med rød/hvite-duker og skikkelig utenlandsfølelse med hyggelig betjening, sjarmerende lokale og uteservering. Vi besøkte restauranten for første gang for 2 uker siden og har tatt turen dit 2 ganger til for å vise frem til venner og familie. Vi har testet det meste på menyen, og likte spesielt godt risotto med steinsopp, spagetti med lam og ravioli bolognese. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 156marianne_

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig blide og hyggelige ansatte som yter god service. Brukbart god mat. Pizzaen var ikke bra.
Et sted med god stemning

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffende besøk! Hadde på forhånd lest positive anmeldelser på TripAdvisor, og gledet oss til et hyggelig besøk. Dessverre ble det langt fra hyggelig. Ventet i 50 minutter før første rett kom, så ventet vi en stund videre på resten av følget sin mat. Forventet god mat med tanke på den lange ventetiden - men der tok vi dessverre feil. Smakløs mat, der pastaporsjonene i tillegg var svært små. Vil virkelig ikke anbefale noen å dra til denne restauranten. Servicen var absolutt heller ikke noe å skryte av. Var en av de dårligere restaurantopplevelsene vi har opplevd.

2  Takk, frideee
RoaldX, Proprietario på Roald & Umberto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

When one customer start to complain about the way to make a Pizza Napoletana pretending to Teach to a neapolitain in wich way he have to do...we understand that the risk to have later more complain is high...and that was. Yes, you have waited too much for the food (30 min.and not 50) but when we are full booked that can happen and, only for compensate it, you received a little free olive portion. Our waiters ask everytime if «all is ok?» and if pasta was not enought, you are allowed to ask more without paying any extra, but you like better to make a «revenge» writing a bad revue:Thank you anyway to you and to others 100 people that have made a positive revue.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Hos Dino, som styrer Roald og Umberto, får du enkel, men knallgod husmannskost. Stedet strutter av sjarm. I dag spiste vi seafood pasta. Nydelig. Peroni på fat Godt vinutvalg. Husets vin er rimelig og mer enn ok. Anbefales!

Takk, BenteC63
RoaldX, Proprietario på Roald & Umberto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Grazie Signora...!

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Tror vi aldri har spist så deilig pasta. Spiste spaghetti med lam og paprika. Eneste å klage over var ventetiden, tok lang tid fra bestilling til maten kom på bordet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 153ceciliel

I apologise, one more time, for the long waiting time...We have a very little kitchen and when the people come all at once, is difficult to satisfie in normal way. Anyway thank you for the nice revue.

Reisende som så på Roald & Umberto, så også på

Har du vært i Roald & Umberto? Del dine erfaringer!