“Hjemmekoselig atmosfære og nydelig mat”
Anmeldelse av Roald & Umberto

Roald & Umberto
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jeg har spist både trøffelpasta og trøffelrisotto her, og det har vært helt nydelig begge ganger. I tillegg er det en veldig hjemmekoselig atmosfære her. Anbefales!

Takk, mariagundersen

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Sorry, Roald & UmbertoIngen god matopplevelse i dag når den polske kokken serverer pasta carbonara som tagliatelle med eggerøre (!!!) og kun et par store biter hardstekt bacon. Sjelden vi sender ut maten vi har bestilt, og det safeste ble derfor pizza. På toppen mangelfull service og en kranglete kokk. Synd. Lite Italia over dette….

2  Takk, M8996JSninaa
RoaldX, Proprietario på Roald & Umberto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Sometime the people is so agressive that you don’t understand why….1) We do carbonara without cremfløte like other restaurants do out of Italia…That’s is the reason why you believe is “scrambled eggs” but this is the way to do…2) we don’t use bacon, like you wrote, but “guanciale””coming from Italia…but perhaps you never seen it before.. 3) the help chef was10 minutes at your table tryng to explain you..this is not good service ? your only answer was couple of times “You don’t understand..we are jiournalsts” 4) the Chef in the Kitchen have made 3 years of “instruction”in Italian way and is not Polish,,,Problem of race..?? We have people working there from Italia, Philippines, Norway, Ukraine..etc..BUT the owner is "ekte italiensk” from Napoli and we suppose that is a guarantee...

Anmeldt 28. juli 2021

Sjarmerende restaurant i Gamlebyen med rød/hvite-duker og skikkelig utenlandsfølelse med hyggelig betjening, sjarmerende lokale og uteservering. Vi besøkte restauranten for første gang for 2 uker siden og har tatt turen dit 2 ganger til for å vise frem til venner og familie. Vi har testet det meste på menyen, og likte spesielt godt risotto med steinsopp, spagetti med lam og ravioli bolognese. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 156marianne_
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Usedvanlig blide og hyggelige ansatte som yter god service. Brukbart god mat. Pizzaen var ikke bra.
Et sted med god stemning

Takk, _rnulfk2015
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig skuffende besøk! Hadde på forhånd lest positive anmeldelser på TripAdvisor, og gledet oss til et hyggelig besøk. Dessverre ble det langt fra hyggelig. Ventet i 50 minutter før første rett kom, så ventet vi en stund videre på resten av følget sin mat. Forventet god mat med tanke på den lange ventetiden - men der tok vi dessverre feil. Smakløs mat, der pastaporsjonene i tillegg var svært små. Vil virkelig ikke anbefale noen å dra til denne restauranten. Servicen var absolutt heller ikke noe å skryte av. Var en av de dårligere restaurantopplevelsene vi har opplevd.

2  Takk, frideee
RoaldX, Proprietario på Roald & Umberto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

When one customer start to complain about the way to make a Pizza Napoletana pretending to Teach to a neapolitain in wich way he have to do...we understand that the risk to have later more complain is high...and that was. Yes, you have waited too much for the food (30 min.and not 50) but when we are full booked that can happen and, only for compensate it, you received a little free olive portion. Our waiters ask everytime if «all is ok?» and if pasta was not enought, you are allowed to ask more without paying any extra, but you like better to make a «revenge» writing a bad revue:Thank you anyway to you and to others 100 people that have made a positive revue.

Reisende som så på Roald & Umberto, så også på

Har du vært i Roald & Umberto? Del dine erfaringer!