“Suverent! Once in a lifetime. ”
Anmeldelse av Maaemo

Maaemo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: På Maaemo er vi opptatt av helheten. Samtidig ønsker vi å vise sammenhengen mellom måten råvarene produseres på, og det ferdige produktet. Vi ønsker at et besøk hos oss skal gjenspeile skiftende årstider og utfordre flere sanser. Vi har valgt å tilby en spesielt sammensatt meny til alle. Den kan, og bør, akkompagneres av en drikkemeny som er nøye utvalgt, for å gi opplevelsen en ekstra dimensjon. På den måten er vi sikre på at det vi serverer hver dag er det beste vi kan prestere og at du som gjest får en unik opplevelse.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En gang i livet sa vi... Og nå tenker jeg at jeg ikke er fremmed for en gang til.
Terningkast 6 på mat og service. Fikk 17 retter med lokale råvarer servert og presentert på en nydelig måte.
Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, randilouisep

Anmeldt 2. november 2018

Strålende mat, fantastisk service, men det koster. Man betaler mye for stjernene og servicen, men maten restauranten holder virkelig den standarden som stjernene skulle tilsi.

1  Takk, EvenHF
Anmeldt 21. september 2018

Fikk en 17-retters meny som besto av grøt, brunost etc.
Hva kjempesulten etterpå.
Vet ikke, men hvis du skal gå til Maaemo skal du være noe matguru eller noe som er interessert i rar mat og gjerne gå på diett da har du kommet på riktig sted.
Spurte etter en cognac etter maten, det fantes ikke....
Barnseligt bra service da.

16  Takk, Claesgustavsson
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra , super service. Alt var perfektsuper drikkemeny, fikk gode svar på alt vi lurte på rundt maten

Dato for besøk: september 2017
3  Takk, Marianne F
Anmeldt 7. august 2018

Dette er en mat opplevelse uten om det vanlige. Selv om det er mange retter er de tilpasset slik at du er akkurat passe mett når du er ferdig. Du må sette av en lang kveld ! Det eneste forstyrrende er at det er så mange retter som skal presenteres at den gode samtalen rundt bordet blir borte - man blir (naturlig nok) avbrutt veldig mange ganger, så her ville jeg heller anbefalt å gå ned på antall retter - la gjestene fortsatt få de gode smaksopplevelsene - men la de også få ha de gode samtalene - det siste ble vanskelig med så mange mat introduksjoner. Prisen er ellers for stiv i forhold til opplevelsen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 237eivindr

Reisende som så på Maaemo, så også på

Har du vært i Maaemo? Del dine erfaringer!