“Middag på Maaemo”

Maaemo
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: På Maaemo er vi opptatt av helheten. Samtidig ønsker vi å vise sammenhengen mellom måten råvarene produseres på, og det ferdige produktet. Vi ønsker at et besøk hos oss skal gjenspeile skiftende årstider og utfordre flere sanser. Vi har valgt å tilby en spesielt sammensatt meny til alle. Den kan, og bør, akkompagneres av en drikkemeny som er nøye utvalgt, for å gi opplevelsen en ekstra dimensjon. På den måten er vi sikre på at det vi serverer hver dag er det beste vi kan prestere og at du som gjest får en unik opplevelse.
Anmeldt 23. januar 2019

Fantastisk mat og ypperlig service. En kjempeflott opplevelse. Den beste vi noen gang har opplevd. Det var fast meny med 21 retter pluss vinmeny tilpasset rettene. Flott presentasjon av alle retter med stedsangivelse om hvor råvarene kom fra i Norge. Vinpresentasjon med vinhus, sted og smak. Dyrt men verd pengene for opplevelsen.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, rigmork2018

Anmeldt 9. desember 2018

Mye rart å oppleve, både i matveien og ellers.
Spesielt lite hyggelig ble det da to søte servitører greide å forveksle sausene. jEg fikk brunt, og kona grønt på samme rett. Full oppvask på Mezzaninen!
Svak håndtering av en flause, som for oss like gjerne kunne vært ordnet i det stille, i stedt for sirkus Michelin. Unødvendig å ta seg selv fullt så høytidelig?
Ikke verdt prisen!

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, Knut M
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En gang i livet sa vi... Og nå tenker jeg at jeg ikke er fremmed for en gang til.
Terningkast 6 på mat og service. Fikk 17 retter med lokale råvarer servert og presentert på en nydelig måte.
Anbefales!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, randilouisep
Anmeldt 2. november 2018

Strålende mat, fantastisk service, men det koster. Man betaler mye for stjernene og servicen, men maten restauranten holder virkelig den standarden som stjernene skulle tilsi.

1  Takk, EvenHF
Anmeldt 21. september 2018

Fikk en 17-retters meny som besto av grøt, brunost etc.
Hva kjempesulten etterpå.
Vet ikke, men hvis du skal gå til Maaemo skal du være noe matguru eller noe som er interessert i rar mat og gjerne gå på diett da har du kommet på riktig sted.
Spurte etter en cognac etter maten, det fantes ikke....
Barnseligt bra service da.

16  Takk, Claesgustavsson

Reisende som så på Maaemo, så også på

Har du vært i Maaemo? Del dine erfaringer!