Oslo Self-Guided Audio Tour

Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Folkemuseet er et sted man burde besøke når man er i Oslo. Er her gjerne en gang i året å synes det er like Koslig hver gang. En ting som er litt tungvint er at de kun tar kontanter om man ønsker å handle i den gammeldagse butikken eller lefse. Vi hadde handlet mer om vi kunne betalt med kort:)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mariannea190
Anmeldt 2. oktober 2018

Norges fremste friluftsmuseum som viser norsk byggeskikk fra de fleste steder i landet fra flere århundrer.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, JohnR7179
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Kjempe bra museum som viser mange sider an norsk historie.Fine og lærerike utstillinger og mange veier å gå/hvile/ta bilder på selve området.Fin atmosfære.Spesielt likte vi stavkirke og bunad utstilling.Bea sted på alle årstider!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Daria M
Anmeldt 9. september 2018

Spendene å gå rundt å se på hvordan de levde før,museet er veldig flinke til å ha aktiviteter for barn. Og et fantastisk julemarked.Er også vert å besøke 17.mai

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, tomlN9873UN
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Dette er en fin samling av gamle bygninger fra mange forskjellige steder i Norge. Beboelseshus, byleiligheter, små gårdsbruk, skolebygning og en gammel stavkirke. Museet ligger i fredlige og landlige omgivelser på Bygdøy.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kjeros