Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro dit mens det var Julemarked og det anbefales virkelig. Storslagent! Både for voksne og barn. Historie med mange flotte gamle bygg. Blant annet en flott stavkirke. Bakkene opp dit den lå var verdt å gå. Vi kjøpte gode hjemmelaget smultringer. Mange flotte salgsboder med smaksprøver. Ingen tvil - her skal vi på julemarked neste år også! Skal også til sommeren for å oppleve museumet uten julemarked. Oslo kan være stolt over Folkemuseumet sitt!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, benttte
Anmeldt 3. desember 2018

Hyggelig museum med mye spennende. Utstillinger både innendørs og utendørs. Fine opplevelser for hele familien

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Vigdis S
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var på en dagstur til dette flotte stedet. Det var mye å se, og interessant. Vi hadde med oss matpakke og kjøpte drikke på kaféen. Vi fant oss ett bord, med flott utsikt og storkoste oss. Eneste negative er at det ikke er spesielt handikapvennlig, spesielt opp til stavkirken.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, paul h
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Folkemuseet er et sted man burde besøke når man er i Oslo. Er her gjerne en gang i året å synes det er like Koslig hver gang. En ting som er litt tungvint er at de kun tar kontanter om man ønsker å handle i den gammeldagse butikken eller lefse. Vi hadde handlet mer om vi kunne betalt med kort:)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, mariannea190
Anmeldt 2. oktober 2018

Norges fremste friluftsmuseum som viser norsk byggeskikk fra de fleste steder i landet fra flere århundrer.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, JohnR7179