Oslo Self-Guided Audio Tour

Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 10. januar 2019

Et besøk til Norsk Folkemuseum er spennende og etterlater deg med mange inntrykk. Pass på at du setter av nok tid her, for stedet er svært!

Takk, Christoffer M
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Har man ikke vært på Norsk Folkemuseum før, er det noe man må og bør. Både lærerikt og veldig hyggelig sted. Reiser dit med jevne mellomrom ettersom barna blir større, og det er alltid hyggelig!
Parkering utenfor inngangen, kort vei til vikingmuseet, og gangavstand til strand hvis man ønsker det.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, Cili_SE
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig artig å se norgeshistoriens bygg oppført i ekte hus. Artig at gamle butikker er åpne og at dere er tidsriktig matlaging i noen hus. Veldig koselig tur i gjennom kjent og ukjent tidsperioder

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Torbjørn B
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro dit mens det var Julemarked og det anbefales virkelig. Storslagent! Både for voksne og barn. Historie med mange flotte gamle bygg. Blant annet en flott stavkirke. Bakkene opp dit den lå var verdt å gå. Vi kjøpte gode hjemmelaget smultringer. Mange flotte salgsboder med smaksprøver. Ingen tvil - her skal vi på julemarked neste år også! Skal også til sommeren for å oppleve museumet uten julemarked. Oslo kan være stolt over Folkemuseumet sitt!

Takk, benttte
Anmeldt 3. desember 2018

Hyggelig museum med mye spennende. Utstillinger både innendørs og utendørs. Fine opplevelser for hele familien

Takk, Vigdis S