City Sightseeing i Oslo på hopp-på-hopp-av-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Supert utendørs museum. Imponerende formidling og fantastisk sted å besøke.
God lunsj har de også. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Bruckner70
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Skuffet over utvalget i gamle drakter. Artig å se gamle bygninger. Lite utvalg i kirker.
Ellers er det nok mer liv her en solskinnsdag på sommeren enn en kald høstdag.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, utpaaturer
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Her får man ett bredt bilde av norsk byggeskikk igjennom flere århundrer. Man får også innblikk i hvordan man har bodd igjennom tidene. Det er også flere utstillinger som viser både bank,post,baker,systue,bensinstasjon og mange andre.
Absolutt verdt ett besøk om man liker norsk historie.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 847oddbj_rnk
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi har vært der sikkert 20 ganger før. Synes de har en fin utvikling. De trenger mere plass... Vi savnet draktutstillingen. Fin å vise våre utenlandske venner. Maten er som alltid en katastrofe .... må gjøre noe her. Uteområdene er innbydende og godt vedlikeholdt.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 538gunnp
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi har små barn og må alltid 'finne på noe'. En av de tingene vi gjør om og om igjen er å dra på Folkemuseet. Vi har hatt årskort i noen år nå. Dels fordi det lønner seg om du skal besøke museet tre ganger eller mer, i tillegg til at det er en god sak. Vi liker museer. Dette er da også et flott museum som har flere fine arrangementer gjennom hele året. Vi har en slags rutine nå, hi starter gjerne med å tegne litt, ser på bygningene på 'landet', spiser lefse, drar over to lekeplassen, kanskje en is, så drops på kolonialen.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, kjetilbj