Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt besøk. Anbefales på det sterkeste! Ble værende i mange timer. Masse interessant å se på, god mat i kafeen og ekstremt gode lefser ble solgt fra eldhuset. Her bør dere legge et besøk:-)

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 570helenar
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Supert utendørs museum. Imponerende formidling og fantastisk sted å besøke.
God lunsj har de også. Vi kommer tilbake

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, Bruckner70
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Skuffet over utvalget i gamle drakter. Artig å se gamle bygninger. Lite utvalg i kirker.
Ellers er det nok mer liv her en solskinnsdag på sommeren enn en kald høstdag.

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, utpaaturer
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Her får man ett bredt bilde av norsk byggeskikk igjennom flere århundrer. Man får også innblikk i hvordan man har bodd igjennom tidene. Det er også flere utstillinger som viser både bank,post,baker,systue,bensinstasjon og mange andre.
Absolutt verdt ett besøk om man liker norsk historie.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 847oddbj_rnk
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Vi har vært der sikkert 20 ganger før. Synes de har en fin utvikling. De trenger mere plass... Vi savnet draktutstillingen. Fin å vise våre utenlandske venner. Maten er som alltid en katastrofe .... må gjøre noe her. Uteområdene er innbydende og godt vedlikeholdt.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 538gunnp