City Sightseeing i Oslo på hopp-på-hopp-av-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norsk Folkemuseum på
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse for alle aldre. Vi var der i ca 4 timer. På den tiden rakk vi over det meste av området, men brukte ikke all verdens tid på alle utstillingene

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Hans-Olav H
Anmeldt 1. juli 2021

Var her med tre barn og både barn og voksne koste seg. Veldig gøy å se inni gamle hus og leilighetene fra forskjellige tidsepoker. Trekk for priser i kafeen, nesten 600kr for to rekesmørbrød, to øl og tre iser blir litt heftig.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bolleroll
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Pandemiutfordringene ble ivaretatt med tydelige tiltak.
Særlig OBOS gården gav gjensyn med mine oldemødres-, bestemødres- og barndomshjem.
Folkemuseet er en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Elma-engel
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Deilig formiddag i solen. Vandrer rundt stavkirken fra Gol og fikk god informasjon fra verten der. Alltid artig å besøke museumsbutikken (og sukkertøysbutikken inne på museumsområdet) Det gjør ingenting at det ikke er så mange turister enda - blir god plass til oss

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, annebergeb
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt besøk. Anbefales på det sterkeste! Ble værende i mange timer. Masse interessant å se på, god mat i kafeen og ekstremt gode lefser ble solgt fra eldhuset. Her bør dere legge et besøk:-)

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 570helenar