Oslo 2-i-1-tur: Grand City-omvisning og cruise på Oslofjorden

Oslo Discovery Tour
155 anmeldelser
fra kr 980,00
Anmeldt 28. juli 2021

Vi hadde en kjempedag med barnebarna. Spennende kriker og kroker, nystekt lefse, is og vafler, lekeplass og litt dyr. Ikke noen grunn til å stresse rundt, man kan la barnebarna gå foran.

Takk, PerLorenskog
Anmeldt 25. juli 2021

Var her med 2 tenåringer på en nydelig varm dag. Da mye er ute, er det kjekkest når været er grei :-)

Datteren var mest interessert i stavkirka, men alle bygg var imponerende. Også utstillingen var fin.

Var også en tur innom cafeen for litt lunsj (pølse m pommes frites) og en god kopp Caffe Latte til hu mor :-)

Vi hadde en kjekk dag med å rusle rundt her.

Takk, happinessinacupcake
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse for alle aldre. Vi var der i ca 4 timer. På den tiden rakk vi over det meste av området, men brukte ikke all verdens tid på alle utstillingene

Takk, Hans-Olav H
Anmeldt 1. juli 2021

Var her med tre barn og både barn og voksne koste seg. Veldig gøy å se inni gamle hus og leilighetene fra forskjellige tidsepoker. Trekk for priser i kafeen, nesten 600kr for to rekesmørbrød, to øl og tre iser blir litt heftig.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bolleroll
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Pandemiutfordringene ble ivaretatt med tydelige tiltak.
Særlig OBOS gården gav gjensyn med mine oldemødres-, bestemødres- og barndomshjem.
Folkemuseet er en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Elma-engel