Ok

Noe skuffende. Mye stengte aktiviteter pga covid, noe som er greit men også litt ulogisk hva som... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Bolleroll
Aalesund
Lærerikt sted for store og små.

Greit å komme til . Parkering gratis for besøkende. Ikke ta plassen til de som reiser med toget... les mer

Anmeldt 4. mars 2020
tovegunn
Notodden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo City Walk
17 anmeldelser
Anmeldt 14. desember 2018

Digert museum, med mange forskjellige utstillinger. Her er det noe for alle. Spennede museumsbutikk, men kan være lurt å spise før du kommer, for cafeen er svært dyr, og veldig dårlig valuta for pengene.

Dato for opplevelse: januar 2018
2  Takk, vestlagd11
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Her finnes noe for barn i alle aldre. Litt liten parkeringsplass, så bruk gjerne kollektivt. Mat å få kjøpt på stedet. Beregn lang tid, for her er det mye å se!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, osonder
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var her som en familie med småbarn på det som skulle kalles Lego event. Hele oppsettet med Lego event var utrolig dårlig, for det meste bare et lang bord med en haug med legoklosser som man kunne bygge og vinne noe? Selve tekniske museumet så akkurat likt ut som det det gjorde når jeg var der som liten. Det som gjorde turen hit bra var det showet som ble holdt av en "forskerkvinne" dette kan virkelig anbefales for store og små. Dette er er helt OK sted å reise en regnværs dag, men blir nok en god stund til vårt neste besøk. Maten i kantina var overaskende god til å være på et slik sted :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 340madelenj
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

For ett fantastisk museum. Vi var 2 voksne og 4 barn i alder 2-8. Vi hadde det kjempe kjekt. Var der i 6 tima, da stengte museumet. Vi kunne våre der enda lenger. Kjemi/fysikk show var kjempe kjekt

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Arild78
Anmeldt 16. september 2018

Et veldig interresant museum. Hadde ikke trodd det var så mye å se. Brukte lengre tid der enn vi hadde trodd fordi vi så noe spennende hele tiden.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Elin Heidi S