The Norwegian Museum of Science and Tehnology
Historie. iIalt som er utstilt . Bla den første el.trikken i Oslo.Lydbånd fra Tandberg som jeg har er på museum

Den første fargetv jeg kjøpte er på museum!! Et helt fly. Caravell har jeg reist med. Også på... les mer

Anmeldt 18. august 2023
_yvindgeirj2021
Morsom sted

Var sammen med barnebarna i noen timer på museet og det ble en herlig opplevelse for barna. Museet... les mer

Anmeldt 5. august 2022
Bernard N
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
fra kr 570,00
fra kr 471,00
Oslo Discovery Tour
170 anmeldelser
fra kr 980,00
fra kr 434,03
Anmeldt 12. januar 2019

Teknisk museum er stort og innholdsrikt. Mange seriøse temaer temaer, som den industrielle revolusjon, Norges oljeeventyr, telefonens utvikling osv. Men også et hanske innholdsrikt vitensenter i kjelleren, som er gøy for både små og store barn.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Arne R
Anmeldt 14. desember 2018

Digert museum, med mange forskjellige utstillinger. Her er det noe for alle. Spennede museumsbutikk, men kan være lurt å spise før du kommer, for cafeen er svært dyr, og veldig dårlig valuta for pengene.

Dato for opplevelse: januar 2018
2  Takk, vestlagd11
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Her finnes noe for barn i alle aldre. Litt liten parkeringsplass, så bruk gjerne kollektivt. Mat å få kjøpt på stedet. Beregn lang tid, for her er det mye å se!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, osonder
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var her som en familie med småbarn på det som skulle kalles Lego event. Hele oppsettet med Lego event var utrolig dårlig, for det meste bare et lang bord med en haug med legoklosser som man kunne bygge og vinne noe? Selve tekniske museumet så akkurat likt ut som det det gjorde når jeg var der som liten. Det som gjorde turen hit bra var det showet som ble holdt av en "forskerkvinne" dette kan virkelig anbefales for store og små. Dette er er helt OK sted å reise en regnværs dag, men blir nok en god stund til vårt neste besøk. Maten i kantina var overaskende god til å være på et slik sted :)

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 340madelenj
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

For ett fantastisk museum. Vi var 2 voksne og 4 barn i alder 2-8. Vi hadde det kjempe kjekt. Var der i 6 tima, da stengte museumet. Vi kunne våre der enda lenger. Kjemi/fysikk show var kjempe kjekt

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Arild78