Ok

Noe skuffende. Mye stengte aktiviteter pga covid, noe som er greit men også litt ulogisk hva som... les mer

Anmeldt 1. juli 2021
Bolleroll
Aalesund
Lærerikt sted for store og små.

Anmeldt 4. mars 2020
tovegunn
Notodden, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Panoramatur i Oslo
37 anmeldelser
Anmeldt 4. mars 2020

Greit å komme til . Parkering gratis for besøkende. Ikke ta plassen til de som reiser med toget, det koster penger. Mye interessant se nettsiden og finn program. noen ganger har de et opplegg du bør melde deg på for å få være med på , skape ting og det er populært.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, tovegunn
Anmeldt 2. mars 2020

Vi besøkte museet i skolens vinterferie og det var en Zoo der. Først var det umulig å finne parkeringsplass og ingen ute for å dirigere trafikken. Jeg husket museet fra jeg var liten og stortrivdes der. Synes det er veldig dyrt å besøke museet! Det vae så fullt av barnehager, som var helt ute av kontroll. det var inge fra museet, kontrollører, som sørget for at det var en viss orden og system i galskapen.
Min anbefaling er å finne på noe annet med barnebarna enn å gå på teknisk musseeum.

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, Victor R
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Veldig interessant museum, vi brukte to timer der en søndags formiddag. Voksenbillett koster 165kr og er verdt pengene.

Dato for opplevelse: februar 2020
2  Takk, kenthroger
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Å besøke Norsk teknisk museum er spennende og lærerikt for både barn og voksne. Det er en del faste interessante utstillinger, i tillegg til utstillinger som baseres på forskjellige temaer. Barnebarnet vårt elsker å besøke Norsk teknisk museum.

Dato for opplevelse: januar 2020
2  Takk, h0gnep
Anmeldt 30. oktober 2019

var her med et lite barnebarn. Han koste seg, med mange forskjellige aktiviteter. Mye interessant å se for voksne også.

Dato for opplevelse: oktober 2019
2  Takk, Flyglad