Morsom sted

Var sammen med barnebarna i noen timer på museet og det ble en herlig opplevelse for barna. Museet... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Bernard N
Oslo, Norge
PÅ TUR

Barnebarnet (5 år) og jeg var innom her når vi var i Oslo. Fantastisk plass for barn og voksne. Vi... les mer

Anmeldt 25. april 2022
EINAR INGE L
Haugesund, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 1. juli 2021

Noe skuffende. Mye stengte aktiviteter pga covid, noe som er greit men også litt ulogisk hva som var stengt og ikke (burde vært avslag i prisene også pga dette) Også noe rotete planløsning slik at man går veldig nye fram og tilbake for å sikre at man har sett alt.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bolleroll
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

På grunn av Covid-19 var over halvparten av alle aktivitetene stengt. Det er fint at de tar smitteansvar, men de sa ikke noe om dette da vi kjøpte billetter og det stod ikke på netg. De burde redusert prisen nå, for det er ikke verdt å betale full pris.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, Tine T
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit innhold, men dessverre litt uoversiktlig. Hadde vært litt bedre om de hadde hatt samme konsept som feks IKEA der man naturreligioner blir tatt med fra avdeling til avdeling. Syns kanskje det var litt for dyrt i forhold til opplevelsen.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, P1847DSandersb
Anmeldt 4. mars 2020

Greit å komme til . Parkering gratis for besøkende. Ikke ta plassen til de som reiser med toget, det koster penger. Mye interessant se nettsiden og finn program. noen ganger har de et opplegg du bør melde deg på for å få være med på , skape ting og det er populært.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, tovegunn
Anmeldt 2. mars 2020

Vi besøkte museet i skolens vinterferie og det var en Zoo der. Først var det umulig å finne parkeringsplass og ingen ute for å dirigere trafikken. Jeg husket museet fra jeg var liten og stortrivdes der. Synes det er veldig dyrt å besøke museet! Det vae så fullt av barnehager, som var helt ute av kontroll. det var inge fra museet, kontrollører, som sørget for at det var en viss orden og system i galskapen.
Min anbefaling er å finne på noe annet med barnebarna enn å gå på teknisk musseeum.

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, Victor R