“Midt på treet”

Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her på dagtid for å se på fotballkamp og spise. Hamburgeren var ok, søtpotetfriesene var gode og servicen var midt på treet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Stinamarier
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei!
Takk for din anmeldelse, vi setter pris på det.
Velkommen igjen!

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Annen hver person i samme følge blir nektet inngang? Hver eneste gang! Spiller ingen rolle om de er edru! Hva er dette egentlig. Dørvaktene er de frekkeste og mest arrogante i hele Oslo!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 114hildes
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei!
Vi beklager hvis dere har blitt behandlet med frekkhet hos oss, sånn ønsker vi ikke å fremstå.
Dørvaktenes oppgave er å vurdere tilstand på hver enkelt gjest, hvis man tilhører samme selskap er ikke relevant for den vurderingen de må ta. Ved stor pågang så må det også skje kjapt. Hvis det føles strengt så er det fordi vi i vår tur opplever stor press på å opprettholde lovverk og heller tar det tryggere valget noen ganger, enn motsatt.
Vi ønsker dere en god sommer med mange hyggelige barbesøk!

Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Satte oss på Scotsman i Karl Johann for å se forballkamp under WM i Russland. Grei beliggenhet men fraværende service.... Med eviglange køer i baren kaster eierne penger ut av vindu når tørste gjester ikke får servert. Gå et annet sted!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anders A
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Takk for din anmeldelse.
Beklager hvis du måtte stå i kø, noen ganger kan det bli sånn på et stort sted som dette.
Vi prøver å alltid bemanne riktig, og det er ikke alltid lange køer her.
Hjertelig velkommen igjen!

-The Scotsman team

Anmeldt 25. mai 2018

Spiste dagens lunch som var egg&bacon. Veldig ordinær anretning og smak og dårlig valuta for pengene

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Tveitdal
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2018

Hi,
Thank's for your review, we appreciate you taking the time for feedback. We're sorry that the food did not please you, we aspire to be better then that.
Welcome any time!

Kind Regards
The Scotsman team

Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Vi var på Scotsman i kveld

Tok et par glass, og etter at min kone var på toalettet fikk hun beskjed om å gå hjem. Hun var ikke meget beruset.
I vinter har vi etter hyggelige skiturer i Nordmarka hatt "After Ski" på Scotsman med middag og et par glass

Aldri mer Scotsman!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, HenningLang

Hei!
Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse hos oss og at du opplevde at dørvakten gjorde en feilvurdering.
Vi ønsker dere alt godt og en fin sommer!

-The Scotsman Team

Reisende som så på The Scotsman, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i The Scotsman? Del dine erfaringer!