“Helt ok”

Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Sport pub. Mye musik kan sitte ute og ta en pils om man vil det. God service er litt høy ljud nivå men det går.

Takk, axept
resthonas, Resepsjonssjef på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Hei Venture370737,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det!

- The Scotsman

2024 av 544 anmeldelser

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig pub i god skotsk stil! Ganske fullstappet lokale, men hyggelig stemning og musikk!

Anbefaler en pause her med en god Guinness

Takk, 764joachims

Hei Joachim S,

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det!

- Sarah @ The Scotsman

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Scotshman pub leverer slik de alltid har gjort. Masse mennesker men god stemning. Proffe folk i baren.
Fullt mulig å finne plasser der man kan føre en samtale.
Levende musikk og autentisk stemning.
Place to be.
Anbefales på det varmeste!

Takk, christiankarsthodne
MarieL5385, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Velkommen igjen!

-The Scotsman Team

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her på dagtid for å se på fotballkamp og spise. Hamburgeren var ok, søtpotetfriesene var gode og servicen var midt på treet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Stinamarier
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei!
Takk for din anmeldelse, vi setter pris på det.
Velkommen igjen!

MVH

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Annen hver person i samme følge blir nektet inngang? Hver eneste gang! Spiller ingen rolle om de er edru! Hva er dette egentlig. Dørvaktene er de frekkeste og mest arrogante i hele Oslo!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, 114hildes
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

Hei!
Vi beklager hvis dere har blitt behandlet med frekkhet hos oss, sånn ønsker vi ikke å fremstå.
Dørvaktenes oppgave er å vurdere tilstand på hver enkelt gjest, hvis man tilhører samme selskap er ikke relevant for den vurderingen de må ta. Ved stor pågang så må det også skje kjapt. Hvis det føles strengt så er det fordi vi i vår tur opplever stor press på å opprettholde lovverk og heller tar det tryggere valget noen ganger, enn motsatt.
Vi ønsker dere en god sommer med mange hyggelige barbesøk!

MVH

Reisende som så på The Scotsman, så også på

Har du vært i The Scotsman? Del dine erfaringer!