“Var innom for shuffleboard og øl”
Anmeldelse av The Scotsman

The Scotsman
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. desember 2018

Vi hadde spist middag et annet sted i byen, og ønsket å stikke innom Scotchman for å spille shuffleboard og ta noen øl. Trivelig sted med god stemning og hyggelig betjening.

1  Takk, 552oleb
resthonas, Resepsjonssjef på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2019

Hei Ole B,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det!

- Sarah @ The Scotsman

2024 av 546 anmeldelser

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Sport pub. Mye musik kan sitte ute og ta en pils om man vil det. God service er litt høy ljud nivå men det går.

Takk, axept

Hei Venture370737,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det!

- The Scotsman

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig pub i god skotsk stil! Ganske fullstappet lokale, men hyggelig stemning og musikk!

Anbefaler en pause her med en god Guinness

Takk, 764joachims

Hei Joachim S,

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det!

- Sarah @ The Scotsman

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Scotshman pub leverer slik de alltid har gjort. Masse mennesker men god stemning. Proffe folk i baren.
Fullt mulig å finne plasser der man kan føre en samtale.
Levende musikk og autentisk stemning.
Place to be.
Anbefales på det varmeste!

Takk, christiankarsthodne
MarieL5385, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei!
Takk for din fine anmeldelse, det setter vi stor pris på.
Velkommen igjen!

-The Scotsman Team

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her på dagtid for å se på fotballkamp og spise. Hamburgeren var ok, søtpotetfriesene var gode og servicen var midt på treet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Stinamarier
Marie L, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hei!
Takk for din anmeldelse, vi setter pris på det.
Velkommen igjen!

MVH
The Scotsman

Reisende som så på The Scotsman, så også på

Har du vært i The Scotsman? Del dine erfaringer!