“Frekke og uproffe vektere”
Anmeldelse av The Scotsman

The Scotsman
Kjøkken: Hurtigmat
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales ikke, med mindre man er på jakt etter elendig behandling av frekke, arrogante og uproffe vektere. De nekter adgang til folk med (midlertidig) nedsatt funksjonsevne (halting pga. ryggproblemer) og begrunner avgjørelsen sin med at gjesten er for full, «sliten i ansiktet» og må lufte seg i 30 min først, selv om vedkommende var klin edru!
Det ser ut som stedet driver med denne praksisen systematisk. Dette er rett og slett skam for utebransjen!

4  Takk, nikolal354

Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Dette er en sportsbar med mange TV'er ,var innom der å så på tour de ski men lyden var litt lav,så fikk ikke fulgt så godt med, jeg kunne sikkert spurt om lyden, men vi hadde det hyggelig alikavell, en fin plass å sitte

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, ingarg2015
resthonas, Marketing på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Hei Ingar G,
Tusen takk for tilbakemeldingen din :)
Velkommen tilbake!
- Scotsman

Anmeldt 8. desember 2019

Ble nektet inngang fordi en i min familie stammer, de sa da at han var for full til å komme inn fordi han ikke kunne snakke skikkelig på grunn av stammingen.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Lisa561998
resthonas, Front Office Manager på The Scotsman, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hei Lisa561998,

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig erfaring med oss, det var ikke hyggelig å høre! Dørvaktene må noen ganger ta avgjørelser basert på hva de ser og det er dessverre ikke alltid de riktige avgjørelsene blir tatt.

Når det er sagt, vi ville virkelig satt pris på hvis du stikker innom en annen dag, send oss en e-post (booking@scotsman.no) og vi vil sørge for at du har en hyggelig kveld hos oss! :)

- Mvh, The Scotsman

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Fotballkamp på en søndag ettermiddag i kjelleren. Brun pub med grei mat og øl. Mye folk fordelt over 3 etg.
Bra med liv under kampen. TV system noe ustabilt, men ølla var kald

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, 807bj_rnh

Hei 807bj_rnh,

Tusen takk for tilbakemeldingen din! VI setter stor pris på det :)

- The Scotsman

Anmeldt 1. desember 2019

koselig brun pub med god stemning. tok noen øl og så fotball. alltid hyggelig betjening. Har også god mat. kommer tilbake:)

Dato for besøk: november 2019
3  Takk, widars2015

Hei widars2015

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake når som helst :)

- The Scotsman

Reisende som så på The Scotsman, så også på

Har du vært i The Scotsman? Del dine erfaringer!